E-health13KFrederik BrabantNuance CommunicationsWaarom we niet huiverig moeten zijn voor AI in de gezondheidszorgE-health
Customer Experience18,7KRedactieEmerceZo bouw je aan een merk in tijden van techdominantie en voiceCustomer Experience
Recruitment16,3KEva Haarsma&WorkSecundaire arbeidsvoorwaarden: voorkom tunnelvisie bij werkgevers én werknemersRecruitment
Customer Engagement6.4kPremiumRedactieEmerceOtravo richt zich op top-3 positieCustomer EngagementPremium
Customer Service11,5KRobert KruisZendesk‘Hé AI, hoe kan ik de ‘customer gap’ op mijn supportafdeling dichten?’Customer Service
Start-ups16,7KKirsten Spahr van der HoekAccentureRAW Paints: ‘Ik kan alleen iets verkopen waar ik 100% achter sta’Start-ups
Disruptie9.7kJan LibbengaEmerceEmerce Finance: ‘Financiële instellingen hebben te lang stil gezeten’Disruptie
Strategy27,7KSander ScholtenWebshopOvername.nlE-commerce: Is zelf starten lucratiever dan webshop overnemen?Strategy
Payment14,4KJan LibbengaEmerceEmerce Finance: ‘Verzamelen en actie nemen zitten dicht bij elkaar’Payment
Strategy15,2KWillem van EnterOutSystemsVan strategie naar initiatieven: hoe geef je digitale transformatie vorm?Strategy
Customer Loyalty16,3KWilco De BieMagnedsZo wordt couponing de gepersonaliseerde vervanger van de fysieke folderCustomer Loyalty
Social27,9KRedactie EmerceEmerceTim van der Wiel (GoSpooky & Speaky): ‘De verhalen van brands zijn al honderd jaar hetzelfde’Social