Customer Service47,4KTibert VerhagenHogeschool van Amsterdam, Centre for Market InsightsIs een AI-gestuurde Social Robot de juiste keuze voor je winkel?Customer Service
Analytics80,6KSicco HesselmansOrangeValleyHet eind van Google Analytics Universal: hoe je je data het beste exporteertAnalytics
SxSW41,5KNils AdriaansCreativeNLSXSW 2024 – Marije Deutekom (Inholland): ‘Essentieel dat we wendbaarder worden’SxSW
Conversie78,4KNicol TademaScoren met woordenHogere conversie door de perfectie van imperfect zijnConversie
Digital Agencies73,2KSebastiaan RentingCFIDigitale marketingbureaus in de Benelux: achtergrond en toekomstDigital Agencies
SxSW46,4KNils AdriaansCreativeNLSXSW 2024 – ‘Immersive’ en de (Nederlandse) kunst van de verwonderingSxSW
Marketplaces41,7KThies KruizeKINESSOSuccesvol verkopen op marketplaces zonder kannibalisatieMarketplaces
Artificial Intelligence57,9KDiptish DeyHogeschool van AmsterdamOnderzoek: Nederlandse bedrijven onvoldoende voorbereid op de Europese AI-wetArtificial Intelligence
Data2.8kEmerce TVDigital FirstDe data-uitdagingen die je tegenkomt bij een ‘buy & build’-strategieData
Strategy69KSander ScholtenWebshopOvername.nlAlternatieve margedefinities voor e-commerce-overnamesStrategy
SxSW44,2KNils AdriaansCreativeNLSXSW 2024 – Nederlandse bureaus bij de sessie ‘Immersive Experiences for Good?’SxSW