Start-ups12,8KEgbert van KeulenDeloitteLOEY-winnaar: ‘Er zijn duizenden mensen met goede ideeën, het gaat om de uitvoering’Start-ups
Customer Loyalty67,1KWilco De BieMagnedsLoyaliteitsprogramma’s: daarom doen consumenten meeCustomer Loyalty
Customer Loyalty49,5KThomas LapperreBloeiseWehkamp.nl: ‘harder werken om nieuwe klanten te binden’Customer Loyalty
Customer Experience6.0kPascal SpelierVvAA en [finno]Mag een bank (online) wel persoonlijk zijn?Customer Experience
Dialogue Marketing18,8KJeroen VerschoorVermijd de spambox: zorg voor de juiste authenticatieDialogue Marketing
Security53,6KRoel van RijsewijkDeloitteZijn gebruikersnamen en wachtwoorden nog wel van deze tijd?Security
Attributie99,4KHarm LinssenRelevant OnlineConversie-attributie en view through tracking: zoeken naar heilige graalAttributie
Customer Experience13,7KSander WehkampEdenspiekermannMet ‘onboarding’ een positieve merkbeleving ontwikkelenCustomer Experience