Artificial Intelligence47,1KPremiumFemmie GeradtsStartup VillageAI in de praktijk: Lalaland’s digitale avatars brengen een revolutie in de mode-industrieArtificial IntelligencePremium
Marketplaces21,7KSteve SichtmanJitterbitVooruitblik: de belangrijkste trends voor marketplacesMarketplaces
Artificial Intelligence16,4KPremiumPeter van der PuttenPegasystemsSpeelkwartier is over: kansen en uitdagingen op het gebied van AI in 2023Artificial IntelligencePremium
B2B Digital27KTim van HattemSana CommerceOnderdelen en vervolgmarkt online: meer omzet en klantenbinding voor drukpersmakerB2B Digital
Security45,4KMark van LeeuwenPalo Alto NetworksEen tienpuntenplan om ransomware-aanvallen tegen te gaanSecurity
Social24KJeroen VinkesteijnCreativeMastersOnderzoek: bedrijven reageren niet op compliment op InstagramSocial
Artificial Intelligence31KJurre Hamdentsu BeneluxChatGPT: de impact van AI-gegenereerde content op SEOArtificial Intelligence
Marketing automation51,3KFleur FrieserGrowing MindsMorgen beter in marketing automation dan vandaag? Gebruik deze vijf ‘best practices’Marketing automation
Customer Service15,6KBruce TemkinQualtricsTrendrapport over wereldwijde contactcenters 2023Customer Service
Digital Transformation21,5KPeter AkerboomAtomeusRobotic Process Automation: wat is het, wat kan het en hoe begin je? Digital Transformation
Composable Commerce24,7KFriso GeerlingsiOComposable architectuur: hoe wendbaar kun je echt zijn?Composable Commerce
Retailmedia64,6KSander KwintKINESSODe wondere wereld van ‘tools’ en adtech voor retailmediaRetailmedia
Campagnes19,1KAngela TropperTeads NetherlandsWie wil winnen in de aandachtseconomie moet het totale speelveld overzienCampagnes
Digital Transformation15,6KLesley van der VeldenDPG MediaEen digitale folder is meer dan ‘online papier’Digital Transformation
Customer Experience35,5KBruce TemkinQualtricsWereldwijde consumententrends rapport 2023Customer Experience