Disruptie66,4KEric van HallCopyRobinAI-writers: vloek of zegen? Hoe presteren ze bij het produceren van content?Disruptie
Service Design14,9KSebastian StangMagnoliaE-commerce in B2B moet dezelfde naadloze omnichannel-ervaring bieden als B2CService Design
Contentmarketing2.1kMatthijs van der PolAegon Cappital over ‘always-on’-contentstrategie en samenwerking met Business InsideContentmarketing
Sustainability25,6KArjen StrijkerFundsupStart-up voor kledingverhuur Masterpiece: ‘We zijn meer en meer een databedrijf’Sustainability
Voice31,5KKia KarankoMerkle NederlandAdverteren in podcasts: het publiek, de mogelijkheden, de ontwikkelingenVoice
Payment36,1KMargreet BrenkmanStripeOnline betalingsfraude bestrijden: goede analyse op grote én kleine schaal helptPayment
CMS33,5KChristel ForeyStoryblokCase: Panini stapt over op headless CMS voor efficiëntere contentproductieCMS
Digital Design48,5KNils AdriaansCreativeNLSacha Blom (Paladin Studios): ‘Menselijke kant game-industrie maakt grote veranderingen door’Digital Design
Creative11,3KHerman DummerDutch Media WeekHerman Dummer (Dutch Media Week): ‘Week om stil te staan bij de enorme impact van media’Creative
Legal66,9KRomar van der LeijDDMAGoogle Analytics 4: oplossing voor datadoorgifte naar de Verenigde Staten?Legal
Marketing41,6KJob van den Bergai.nlPodcast ‘Shaping the future’: Philippe Stulens over het marketingteam van de toekomstMarketing