Data-driven persona’s verbeteren omnichannel personalisatie bij Score
Hoe kun je optimaal, persoonlijk kledingadvies geven aan klanten, in een markt waarin de concurrentie groot is? Dat was de vraag voor jeansspecialist Score.
Hoe kun je optimaal, persoonlijk kledingadvies geven aan klanten, in een markt waarin de concurrentie groot is? Dat was de vraag voor jeansspecialist Score.
In periodes van nationale welvaart vergeten marketeers dat hun stijgende verkopen niet alleen worden veroorzaakt door slimme advertenties en uitstekende producten – aankopen zijn afhankelijk van het besteedbare inkomen van consumenten en hun vertrouwen in het bedrijfsleven en de economie. Maar wat gebeurt er als er een verschuiving is in dit vertrouwen? Wat gebeurt er als een economische verandering kleine bedrijven treft en hun financiële reserves en algehele overleving bedreigt?
Alexander Snoek is eigenaar van Stan & Stacey en al tien jaar expert op het gebied van email marketing en marketing automation
We kennen het allemaal wel; je hebt een interessant artikel of mededeling die je wilt delen met je netwerk.
Marketing automation maakt je leven als marketeer een stuk makkelijker. Maar waar begin je en hoe werkt het precies?
Een dochterbedrijf van Dentsu Aegis Network, het Amerikaanse 360i, en kledingmerk The North Face hebben hun reclamebudgetten op Facebook bevroren. De bedrijven verzetten zich de onverbreidelde haatpraat en misinformatie die Facebook op het platform toelaat.
Tijdens Emerce Digital Marketing Live gaat Hans Voorn in gesprek met Eduard Blacquière van CLUSE horloges over het belang van een scherp gefocuste doelgroep.
Netwerken zit er dit jaar voor de bezoekers Cannes Lions echt niet in, maar de Franse organisatie probeert wel nog vakkennis over te dragen via topspecialisten. Vandaag begint jaarlijkse event voor de reclamebranche. De vorm: video. Heel veel video.
Spraakbesturing en webbrowsers die voorlezen, brengen digitale toegankelijkheid in een stroomversnelling. Toch is aan de basis verbetering nodig. Al was het maar omdat merken er geld door verliezen. “Bureaus spelen een sleutelrol en moeten uit hun cocon zien te geraken”, stelt Rian Rietveld, specialist op dit vlak bij agency Level Level.
Born05 is het nieuwe digitale contentbureau van ASN Bank. De partijen zijn een strategische, langdurige samenwerking aangegaan op het gebied van de ontwikkeling, uitvoering en inzet van digitale en social content.
Klantdata in Google Analytics bevat regelmatig persoonlijke en privacygevoelige informatie. Hoe beheer je dat en hoe houd je je aan de regels?
Na de uitrol van LinkedIn Stories voor Nederlandse gebruikers eerder deze maand, is de nieuwe door Instagram geïnspireerde functie nu ook beschikbaar voor bedrijfspagina’s. Nederlandse bedrijven en merken kunnen zelfs als eerste in Europa Stories testen, waarbij korte video’s, foto’s maximaal 20 seconden zichtbaar is.
Mark Stockx heeft na zeven jaar bij Twitter als topmanager Europa zijn functie ingeruild voor die van general manager Amazon Advertising in Nederland.
De eerste groep adverteerders kan zelf video-commercials gaan uploaden naar het reclamesysteem van Spotify. Het zullen veelal merken zijn die beeldreclame op telefoons en computers kunnen vertonen.
De uitvoering van, en verantwoordelijkheid voor een goede cookiemelding, ligt bij je organisatie. Maar hoe zorg je er nu voor dat zo veel mogelijk bezoekers je cookies accepteren?