Waarom e-commerce (juist nu) gebaat is bij cloud hosting
De drukte waarmee webwinkels de afgelopen maanden te maken kregen, onderstreept nog eens het belang van de juiste hosting-oplossing.
De drukte waarmee webwinkels de afgelopen maanden te maken kregen, onderstreept nog eens het belang van de juiste hosting-oplossing.
Met de opening van TikTok for Business wil het bedrijf zijn podium delen met merken. Anders dan bij andere socialbedrijven houdt TikTok zelf veel controle en hebben marketingbureaus weinig in de melk te brokkelen met campagne- en optimalisatiewerk.
Terwijl LinkedIn qua features opschuift naar platformen als Facebook en Instagram, rukken ook de zakelijke influencers op. Dat biedt kansen, maar werkt ook net even anders.
Veertig procent van de Nederlandse eigenaren van een smartphone is vanaf september niet meer te tracken om reclamedoeleinden. Apple maakt het kunnen uitlezen van de Advertising ID in iOS 14 dan opt-in, iets dat vrijwel niemand zal doen.
Freek Oldenhuis Arwert van Oracle bespreekt met marketing automation-specialist Jory Leenen van zorgverzekeraar CZ de dementie-campagne bij de zorgverzekeraar.
De wereldwijde reclamemarkt levert dit jaar flink in. GroupM voorspelt een daling van 11,8 procent. Omgerekend zo’n 70 miljard dollar. Dat is exclusief politieke reclame.
Met keukenformule Hello Kitchen gooit moederbedrijf De Mandemakers Groep (DMG) het over een andere boeg: het nieuwe oriëntatieproces start opvallend genoeg buiten de eigen kanalen, onder meer op Pinterest.
De verwachting is dat we over niet al te lange tijd leven in een wereld waarin nog minder data voor de marketeer vanzelfsprekend beschikbaar is: we leven dan in een wereld zonder de welbekende cookies, die veel gedragsgegevens van de klant kunnen opslaan. Als marketeer wordt je gedwongen om andere wegen te bewandelen om toch de klant te overtuigen zijn data met je te delen. Krijn Schuurman gaat hierover in gesprek met Waldo Smeets (Adobe) en Jasper Dijkstra (Accenture Interactive).
Aldo Wink is een marketing automation en lead generation expert en heeft daar al twintig jaar ervaring mee.
Google “digitale transformatie” en de vierde suggestie is “digitale transformatie corona”. Het onderwerp digitale transformatie stond al jaren hoog op de managementagenda van organisaties. Nu de transitie naar online pure noodzaak is geworden (de reden is bekend), zijn sommige bedrijven compleet verrast. Daarnaast heeft iedereen een idee van wat ‘digitale transformeren’ inhoudt. Voor sommige merken is het niet meer dan het uploaden van hun catalogus. Anderen hebben nieuwe klanten gevonden door online marketing en door online te adverteren. Deze whitepaper is een interactief handboek gemaakt voor de moderne marketeer.
Digitaal bureau Isaac uit Eindhoven voegt zich bij Intracto Group, dat actief is op het terrein van strategie, creatie, content, marketing en technologie.
We willen prospects en klanten zo persoonlijk en relevant mogelijk benaderen. Een tailor made boodschap afgestemd op jouw gedrag en behoeften.
HEMA richt zich voor zijn nieuwe schoolcampagne rond het schoolassortiment op het medium TikTok. Haar allereerste video heeft als titel The Legend Continues.
Onze economie is abrupt verandert door COVID-19. Markten liggen stil, consumenten zijn onrustig. Sommige bedrijven varen goed bij de komst van het virus.
De filialen van Wunderman Thompson in Antwerpen, Brussel en Amsterdam en Mirum België worden per 1 juli samengevoegd tot Wunderman Thompson Benelux.