250.000 nieuwe .NL-registraties sinds coronauitbraak
Sinds de uitbraak van het coronavirus zijn er meer dan 250.000 nieuwe .NL-domeinen geregistreerd. SIDN ziet ook dat slapende domeinen op grote zijn geactiveerd.
Sinds de uitbraak van het coronavirus zijn er meer dan 250.000 nieuwe .NL-domeinen geregistreerd. SIDN ziet ook dat slapende domeinen op grote zijn geactiveerd.
Het is een eeuwenoude discussie in het search landschap, koop je wel of niet in op je eigen merknaam als je organisch goed zichtbaar bent?
In een stap om zijn portfolio te verbreden, brengt Criteo een product op de markt waarmee webwinkels geld kunnen gaan verdienen aan reclame-exploitatie op hun websites.
Zijn marketeers veel te veel op zoek naar een happy ending? Elke keer weer die stip op de horizon om naartoe te werken?
Vorig jaar werd door Nederlandse adverteerders bijna 2,2 miljard euro van het marketingbudget aan digitale advertenties besteed. Maar voor 2020 zijn de verwachtingen een stuk minder positief. Met de nieuwe realiteit van COVID-19 zal het tijdperk van tien jaar digitale groei ten einde komen. Dat stelt de Online Ad Spend Study, die Deloitte in opdracht van IAB Nederland heeft uitgevoerd.
Dé succesformule voor het ontwikkelen van een moderne marketingstrategie is een aardige belofte. De onderliggende formule? Het door Elevate Digital uitgedachte Customer Infinity-model. Dit model is ontwikkeld voor en door klanten van het gelijknamige bureau. De werkwijze die daaraan heeft bijgedragen, is uitgewerkt in dit whitepaper.
Bol.com kwam is bij de uitreiking van The Best Social Awards vandaag vier keer in de prijzen gevallen, in de categorieën Beste Community Management, Beste Copywriting, Beste Innovatie en Beste Webcare.
Havas Media gaat aan de slag voor datingbedrijf Meetic, bekend van merken als Match, Meetic en Lexa.
Chatbots die begrijpen wat een beller zegt, antwoorden met geschreven tekst en menselijke medewerkers tijdens calls realtime advies op maat geven. Dat is hoe Google de nabije toekomst van callcenters voor zich ziet.
Hoe mooi zou het zijn. Je geeft alleen marketinggeld uit aan de producten en diensten die je graag verkocht wilt hebben.
Alles is ogenschijnlijk meetbaar geworden en sturen op KPI’s als CTR, conversieratio, VTR, likes en engagement is wat marketeers doen.
De Nederlandse crossmediaal werkende meetspecialist MeMo2 is in zes van de acht categorieën genomineerd voor een IAB Europe Research Award.
Bij data-driven marketingactiviteiten wordt vaak de term ‘garbage in, garbage out’ gebruikt. Hiermee bedoelen we dat als je campagnes, rapportages, analyses of andere activiteiten baseert op data van lage kwaliteit, de resultaten daarvan zeer waarschijnlijk ook van lage kwaliteit zijn. Maar, wie is nu eigenlijk verantwoordelijk voor de datakwaliteit?
Technologische oplossingsrichtingen dagen bij aan het inrichten van een centraal klantbeeld.
De uitgaven voor digitale transformatie zullen de komende jaren 53 procent van de IT-budgetten uitmaken, zo staat in recent onderzoek van IDC.