B2B krijgt er een dimensie bij: hoe inkopers nieuwe leveranciers vinden en selecteren
Face-to-face meetings tussen inkopers en leveranciers waren lange tijd bepalend voor het opbouwen van duurzame relaties in de B2B-wereld.
Face-to-face meetings tussen inkopers en leveranciers waren lange tijd bepalend voor het opbouwen van duurzame relaties in de B2B-wereld.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer een bijzondere campagne waarin McDonald’s,
Grootformaat (Digital) Out of Home exploitant blowUP media heeft een contract getekend voor de exploitatie van 22 Super Motions in de Nederlandse winkelcentra van Klépierre.
Hoe zorg je ervoor dat je als merk van deze tijden profiteert? Hoe houd je contact met je thuiszittende community? Een goede user generated content strategie biedt een uitkomst.
Marc Schussler, oprichter en directeur van emailspecialist Spotler Nederland, vertrekt per 1 augustus. Hij draagt zijn taken over aan het huidige management.
Het Van Gogh Museum heeft zijn website ingrijpend veranderd. De website, die jaarlijks 8,5 miljoen keer wordt bezocht, is samen met techbureau Q42 (ontwikkeling) en digital agency Dept (concept en design) gerealiseerd.
Afdelingen die volledig samenwerken, eindgebruikers die zelf beslissingen nemen op basis van data en daarnaast volledige vertrouwen in de data.
Het 3H-model van Google is een mooie methode om een afwisselende contentmarketingstrategie voor je webshop te maken.
Meer dan de helft van alle Nederlanders ondervindt problemen met het doen van online aankopen. Dat blijkt uit onderzoek van het CBS.
Content-ideeën verzamelen voor Business to Business (B2B) websites valt vaak niet mee. Hoe kickstart je je campagne wél op de juiste manier?
Nederlands eerste virtuele Insta-influencer Esther Olofsson gaat aan de slag voor Postillion Hotels in Rotterdam. Ze wordt stadsgids voor bezoekers […]
Video-app TikTok is wel even wat méér dan filmpjes met leuke dansjes, maar kent ook een groot aantal beperkingen: je moet 13 jaar of ouder zijn, je mag alleen live gaan als je meer dan duizend volgers hebt, je kunt niet meer dan drie accounts aanmaken, niet meer dan 500 likes per dag plaatsen en je video’s mogen hooguit 60 seconden duren (foto Unsplash)
De belangenvereniging voor adverteerders bvA vindt het niet nodig om online reclame bij de NPO, via exploitant Ster, af te schaffen. Men vreest ook toenemende marktmacht van de Amerikaanse techgiganten.
De afgelopen jaren is display, mede dankzij de opkomst van programmatic advertising, niet meer weg te denken uit de marketingwereld.
Tracking cookies helpen marketeers om gericht te kunnen adverteren. Hoe moet dat nu de regels langzaam worden aangescherpt?