Dit is hét moment om eens goed te kijken naar de inrichting van je marketing – deel 2
De crisis heeft impact op ons allemaal. De ene persoon komt om in het werk, de andere persoon heeft meer tijd over dan ooit.
De crisis heeft impact op ons allemaal. De ene persoon komt om in het werk, de andere persoon heeft meer tijd over dan ooit.
Spotler Group, aanbieder van marketing software, heeft voor een onbekend bedrag Measuremail en Tripolis Solutions overgenomen. Met deze twee Nederlandse E-mail Services Providers (ESP) wordt Spotler Group naar eigen zeggen de grootste ESP van Nederland.
Er gaan sterke geruchten dat Samsung advertenties gaat plaatsen in de volgende versie van OneUI, de gebruikersomgeving voor smartphones die het Zuid-Koreaanse bedrijf over Android heet zet.
Uit cijfers van NewCom blijkt dat er in Nederland op dit moment al meer dan één miljoen TikTok gebruikers zijn in de leeftijd van zes t/m achttien jaar.
Het Scheepvaartmuseum in Amsterdam gaat samenwerken met creatief en digitaal bureau One Shoe aan de online positionering van het museum. Het bureau gaat onder meer de website hetscheepvaartmuseum.nl beheren, onderhouden en doorontwikkelen.
Facebook Messenger wordt verrijkt met een zakelijke postbus in de Android en iOS app. Daarmee wordt een belangrijk bezwaar van […]
Als consumenten voor een specifieke behoefte op pad gaan, willen ze er wel zeker van zijn dat de locatie in kwestie geopend is.
De crisis heeft impact op ons allemaal, zowel op persoonlijk als zakelijk vlak. De ene persoon komt om in het werk, de andere persoon heeft meer tijd over dan ooit.
Nederlands grootste consumentgerichte organisaties moeten volgens hun marketeers versneld investeren in digitale transitie. Een derde vreest echter dat de consument daar nog niet gereed voor is.
Webton heeft creatief en strategisch bureau Bam Raakt! overgenomen. De overname zorgt volgens Webton voor een ‘steviger positie’ als fullservice digital agency.
Overstappen van papieren customer journeys naar interactieve digitale versies is een uitdaging, maar wie gestructureerd te werk gaat legt de basis voor een slimme, wendbare en effectieve bedrijfsvoering.
n het vijfde deel van deze artikelenserie van de DDMA Commissie Data, Decisioning en Engagement gaan we in op personalisatie.
Voormalig WhizPR eigenaar Willemijn Vader en HP van Tilburg zijn The Robins begonnen, een bureau waarin zeven marketing en communicatie professionals samenwerken.
Twinsense 360 krijgt een nieuwe naam en gaat verder als Total Reality. Twinsense is het fullservice online communicatiebureau dat in 2005 werd gestart door Maurice Kruse. Twinsense 360 BV is de spin-off die in 2015 werd gestart door Kruse en Albert Hoekstra.
In 2019 gaven adverteerders 64,8 miljard euro uit aan online reclame, twaalf procent meer dan in 2018. Voor 2020 verwacht IAB Europe een gemiddelde daling van 5,5 procent, waar traditionele media teruglopen met 21 procent.