LinkedIn test Stories functie in Nederlandse app
LinkedIn test vanaf vandaag in Nederland een Stories-functie in zijn app. Nederland is het eerste land in Europa waar deze optie wordt aangeboden.
LinkedIn test vanaf vandaag in Nederland een Stories-functie in zijn app. Nederland is het eerste land in Europa waar deze optie wordt aangeboden.
De Nederlandse tak van het affiliatenetwerk Awin genereerde in 2019 voor zijn zeshonderd klanten zeventig miljoen euro bruto omzet.
8.000 marketing technologie oplossingen. Zoveel software tools zijn er op dit moment beschikbaar om (marketing)doelstellingen sneller, makkelijker en/of efficiënter te behalen.
Veel bedrijven bouwen en/of redesignen om de zoveel jaar hun website. Dit kan verschillende redenen hebben: de huisstijl wordt aangepast, de backend is verouderd of de website voldoet niet meer aan deze tijd.
De inzet van een template managementplatform leidt na verloop van tijd tot een aanzienlijke productiviteitsverbetering voor eindgebruikers, je brandmanagement-team en IT-team. Dit blijkt uit het onderzoek ”The Total Economic Impact of Templafy” uitgevoerd door Forrester Consulting in opdracht van Templafy. Hoe overtuig je jouw management van de toegevoegde waarde van een template management systeem? Deze whitepaper biedt handvatten.
Dat content cruciaal is om je merk te laten groeien is bij het merendeel van marketeers en eigenaren bekend.
Uitgever Axel Springer voegt onderzoeksbureau eMarketer en Business Insider Intelligence samen. De beide bedrijven gaan verder als Insider Intelligence.
Echte innovatie zit anno 2020 niet in technologie, maar in ‘sociale innovatie’, stelt Thecla Schaeffer, Head of Marketing bij Tony’s Chocolonely. Dus de missie centraal en tech als ondersteuning. Met het impactteam als hart van het bedrijf.
Facebook rolt sinds vrijdag zijn nieuwe vormgeving uit voor het web. Het sociale netwerk is sneller en heeft een donkere modus gekregen.
RTL lanceert een tijdelijk gratis ‘open reclameblok’ voor kleine tot middelgrote ondernemingen die het tijdens de coronacrisis extra moeilijk hebben gehad.
Voor een klantgerichte datagedreven dienstverlening is het essentieel om de klant zo goed mogelijk te kennen en te begrijpen. Veel organisaties hebben hier moeite mee.
Op social media zie je meer livestreams en mensen die met vrienden en familie videobellen, want 1,5 meter afstand is de nieuwe werkelijkheid.
De grootste verandering in ruim tien jaar tijd in de online reclamebranche. Zo omschrijft belangenorganisatie IAB Europe het wegvallen van third party cookie-tracking in webbrowsers. Adverteerders en hun bureaus moeten terug naar het ouderwetse handwerk in het marketingvak.
Als marketeer kun je plotseling te maken krijgen met een headless CMS en single page application (SPA) als lichtgewicht front-end. Hoe?
Overal om ons heen zien we mooie, indrukwekkende en spontane initiatieven om de coronacrisis te bestrijden. Een aantal mooie voorbeelden.