‘Breed draagvlak voor tv-reclames tijdens coronacrisis’
Onder Nederlanders is een breed draagvlak voor tv-reclames tijdens de coronacrisis. Dat blijkt uit onderzoek dat Screenforce heeft laten uitvoeren door marktonderzoeksbureau Ruigrok NetPanel.
Onder Nederlanders is een breed draagvlak voor tv-reclames tijdens de coronacrisis. Dat blijkt uit onderzoek dat Screenforce heeft laten uitvoeren door marktonderzoeksbureau Ruigrok NetPanel.
Meer aandacht voor informatievoorziening en standaardisering maken de online advertising-markt nóg toegankelijker.
In tijden waarin we zijn aangewezen op digitale kanalen, is het zaak deze te optimaliseren en maximaal te benutten.
Hoewel het coronavirus voor onzekere tijden heeft gezorgd en veel verschuiving heeft veroorzaakt, blijven de primaire digitale kanalen die marketeers gebruiken ongewijzigd. Daarentegen zijn de online marketingkanalen belangrijker dan ooit. Criteo heeft een onderzoek uitgevoerd naar de negen belangrijkste marketingtrends van 2020. Het resultaat is dit eBook. Het eBook is gebaseerd op inzichten van negenhonderd marketeers wereldwijd en hun visie op het besteden van hun marketingbudgetten.
De stijgende lijn in investeringen in e-mailmarketing zet zich voort; bij 38 procent van de bedrijven gaat het budget hiervoor omhoog. Dat blijkt uit de 17e editie van de E-mail Benchmark van e-Village.
Conversie optimalisatie, CRO, Growth Hacking, data-gedreven werken, geef het een naam. Je hebt er vast en zeker eerder van gehoord
Geen betere tijd dan nu voor producenten om hun verdienmodel onder de loep te nemen. Tijdens deze crisis kunnen bedrijven […]
Facebook staat bekend als het bedrijf dat wereldwijd de meeste data genereert. Deze data stellen ze ook voor andere bedrijven beschikbaar op hun advertentieplatform.
Voor veel bedrijven is het extra aanpoten nu hun fysieke ‘loket’ wegvalt. Onder meer retailers, reisbedrijven en autoverhuurders vallen deels stil.
Onderzoek onder 1.111 consumenten in Nederland laat zien dat het koopgedrag van de Nederlandse consument gedurende de laatste twee weken van maart niet sterk beïnvloed is door financiële zorgen.
Vaak krijgen we binnen Google Ads te maken met automatisch afgekeurde advertenties. Dit gebeurt om verschillende redenen.
Klanten van Lieferando, een Duits filiaal van Takeaway.com, kunnen binnenkort geanimeerde en interactieve sms’jes gaan ontvangen van hun bezorgrestaurant.
De coronacrisis vraagt veel aanpassingsvermogen, ook bij contentmarketeers. 21 marketeers delen hun tips en inspiratie voor de juiste content in deze bizarre tijd.
Wanneer je branding consistent en makkelijk te herkennen is, voelen je klanten zich sneller aangetrokken tot je merk.
Wie de profielen in zijn e-maildatabase wil verrijken ontkomt er niet aan om daar in eerste instantie een campagne voor […]