More stories

Premium

Rechter: Facebook doet voldoende om nepadvertenties te voorkomen

Facebook hoeft geen extra inspanningen te verrichten om nepadvertenties voor bitcoins waarin bekende Nederlanders figureren tegen te houden. In navolging van John de Mol waren ook presentator Rik van de Westelaken en zijn werkgever AVROTROS naar de rechter gestapt.

Online advertising

Hoe je met native discovery je conversieratio een boost geeft – drie succesvolle campagnes

Van meer app downloads, enthousiaste nieuwsbrieflezers tot aan groeiende verkoopcijfers; native discovery werkt.

Native advertising
Premium

Open dag Bax Music wordt achtdaags online festijn

De jaarlijkse open dag van Bax Music in Goes kan niet doorgaan, maar het bedrijf kat de traditionele meet-up om tot een achtdaags festijn op Facebook en Youtube met middag- en avondvullende sessies.

Marketing

Jan-Willem te Gussinklo (Marktplaats): ‘Hoe vind je de juiste balans tussen privacy en gerichte advertenties’

Tijdens Emerce Digital Marketing Live gaat Hans Voorn in gesprek met Jan-Willem te Gussinklo over privacy en de wrijving tussen consumenten en adverteerders.

Online marketing

Googles Chrome gaat ‘zware advertenties’ blokkeren

Googles Chrome gaat in de nabije toekomst ‘zware advertenties’ tegenhouden. Dat zijn advertenties die slecht geprogrammeerd zijn, cryptografie gebruiken of […]

Online advertising
Premium

Online reclamemarkt nu op het dieptepunt, plusje in Q4

Het tweede kwartaal is het absolute dieptepunt voor de online reclamemarkt en het kan nog drie jaar duren voordat de niveaus van 2019 weer worden gehaald. Marktplaatsen als bol.com en Amazon ontduiken de neerwaartse trend en bedrijven investeren fors marketinggeld in conversie- en serviceoptimalisatie en UX.

Online advertising

In een wereld zonder third-party data kun je niet meer zonder Customer Data Platform (CDP)

Third-party cookies waren jarenlang de brandstof achter vele online marketingcampagnes. Dit bestaat straks niet meer. Hoe gaan we nu verder?

Online marketing

De optimale inrichting van data voor een centraal klantbeeld

Het doel van het hebben van een centraal klantbeeld is dat je de klant op het juiste moment zo goed mogelijk wil bedienen met relevante producten of diensten voor sales of service.

Customer Service

Hoe zet ik TikTok in voor mijn bedrijf?

Met al meer dan één miljoen gebruikers in Nederland kan het niet uitblijven dat TikTok een plek in het bedrijfsleven krijgt.

Marketing

Ingmar de Lange (Mountview): ‘Je moet nieuwe proposities altijd vooral simpel houden’

Tijdens Emerce Digital Marketing Live gaat Hans Voorn in gesprek met Ingmar de Lange van Mountview over waarom je nieuwe proposities altijd vooral simpel moet houden.

Online marketing

Facebook Nederland gaat mkb ondersteunen met eigen tools

Facebook Nederland wil (lokale) mkb bedrijven ondersteunen in moeilijke tijden. Het voortbestaan van deze kleinere bedrijven is cruciaal voor de werkgelegenheid en onze economie, meent het sociale netwerk.

Contentmarketing

Zo stel je de ideale landingspagina op

In tijden waarin we zijn aangewezen op digitale kanalen, is het genereren van kwalitatieve leads nóg uitdagender geworden.

Online marketing

Jeroen Bruckwilder (NN Investment Partners): ‘De uitdaging blijft hoe bereik ik nou mijn doelgroep?’

Tijdens Emerce Digital Marketing Live gaat Hans Voorn in gesprek met Jeroen Bruckwilder van NN Investment Partners over hoe je ook in de B2B-markt je doelgroep het beste kunt bereiken.

Online marketing

Adverteren op Pinterest: dit moet je weten

Sinds april vorig jaar is het in Nederland mogelijk om op Pinterest te adverteren. Een hoop marketeers grijpen die kans en gaan volle bak aan de slag voor hun klanten. Maar zetten zij wel de juiste stappen voor optimaal resultaat?

Social
Premium

Sjonic Digital Media wordt NOBEARS Utrecht

Internetbedrijf NOBEARS uit Heusden voegt digitaal bureau Sjonic Digital Media uit IJsselstein toe aan haar bedrijvengroep. Sjonic zal zijn naam wijzigen in NOBEARS Utrecht.

Digital Agencies