More stories

Honderd blogs in honderd dagen: de zin en onzin van klakkeloos bloggen

De resultaten zijn bedroevend. Na honderd dagen bloggen en meer dan 100.000 woorden typen, een groei van 380 naar nog […]

Marketing

Beloon je klant met loyaliteitsprogramma’s die wél werken

De impact van het coronavirus op de wereldeconomie is aanzienlijk, maar we zullen deze moeilijke tijd doorkomen.

Customer Loyalty
Premium

Yourzine sluit samenwerking met CloseContact

CloseContact gaat een strategische samenwerking aan met YourZine waarbij de partijen hun kennis over techniek, strategie en campagnemanagement combineren.

Dialogue Marketing

Hoe laat je data echt voor je werken?

De explosie van consumentendata en marktinformatie maakt van marketing echt ‘a numbers game’.

Data

Liander zet videobellen in voor klantvragen

Netbeheerder Liander maakt sinds kort gebruik van videobellen om klanten met technische vragen of storingen te helpen. Het beeldcontact zorgt ervoor dat zowel klanten als medewerkers van Liander beter weten wat er aan de hand is.

Marketing

Ouderen ontdekken online, vooral boodschappen en elektronica

De huidige crisis brengt ons namelijk een compleet andere dynamiek in consumentenbestedingen met zich mee.

Marketing
Premium

De Zonnebloem kiest voor Born05

De Zonnebloem, de grootste vrijwilligersorganisatie voor Nederlanders met een lichamelijke beperking, heeft Born05 ingeschakeld voor content, strategie, communicatie en campagnes.

Digital Agencies

Adverteerders Google moeten zich straks identificeren

Google gaat nieuwe voorwaarden stellen aan adverteerders: die moeten zich eerst kunnen identificeren voordat ze advertentieruimte mogen inkopen. De maatregel gaat deze zomer in voor de Verenigde Staten.

Marketing

B2B-bedrijven, zet je klanten centraal en digitaliseer 

Voor een succesvolle aanpak moet de klant, met kop en schouders, op de eerste plek staan. Ook wanneer je bezig bent met digitale transitie.

Customer Service

Jongeren zijn corona-inhakers in reclame moe

Onder jongeren is de behoefte aan nieuws over het coronavirus flink gedaald. En bijna de helft vindt dat organisaties misbruik maken van de situatie om het eigen imago te verbeteren. Dat blijkt uit onderzoek van MediaTest onder bijna vijfhonderd jongeren.

Online advertising

Hoe zorgt video naast awareness ook voor conversie

Voor de inzet van video lijkt het alsof ‘awareness’ en ‘conversie’ niet in één adem genoemd kunnen worden. Maar, waarom is dat eigenlijk en hoe kan het wel?

Conversie

Geringe groei voor videoreclame in VS in 2020

De anders zo explosieve markt voor videoreclame zal in de VS maar heel weinig groeien doordat in het tweede kwartaal de vraag met 5,2 procent afneemt. Dat verwacht eMarketer.

Marketing

De drie ingrediënten voor employee advocacy succes

In tijden van crisis wordt iedereen in marketingland (en daarbuiten) aangemoedigd om stevig in de pen te kruipen.

Marketing automation
Premium

Producten aanbieden in tabblad Google Shopping gratis

Retailers en webwinkels hoeven binnenkort niet meer te betalen om hun producten te presenteren in het tabblad Shopping in Google.

Search

CX in onzekere tijden: hoe houd je klantgerichtheid op de agenda?

In tijden van crisis en onzekerheid komt er vaak spanningen te staan op relaties. Zo ook de relaties met klanten. Hoe zorg je ervoor dat klanten enthousiast over je blijven in moeilijke tijden, zodat ze weer aan je denken in goede tijden? Wat kan je als manager doen om klantgerichtheid en klantbeleving op de agenda te houden? Krijn Schuurman gaat in dit webinar in gesprek met Sydney Brouwer en Arjen Banach over kansen in onzekere tijden.

Customer Experience