More stories

Het Nieuwe Normaal: Hoe maak je als Retailer nog een draai?

Langzaam, heel langzaam aan zetten we stappen de 1,5 meter economie in. Veel retailers openen hun deuren weer. Bezoekersstromen zijn sterk teruggelopen en de verwachting is ook niet dat hier snel verandering in komt. Met uitzondering van de ‘vitale’ winkels komen er veel te weinig klanten. Ook de online consument vertoont ‘crisis’gedrag. Nieuwe inkomstenstromen zijn hard nodig. Retailers hebben zich in de afgelopen decennia al vaker opnieuw moeten uitvinden door onder andere leegloop van fysieke winkelstraten en een steeds veeleisendere digitale klant. In dit webinar ”Het Nieuwe Normaal: Hoe maak je als Retailer nog een draai?” gaat Krijn Schuurman in gesprek met Lori van Waes (Crossmarks) en Rik Riezebos (EURIB).

Coronacrisis

CRO in crisistijd – zes essentiële stappen

In een crisis als deze moet je je als online marketeer snel aanpassen aan nieuwe uitdagingen en wordt er nog meer gekeken naar effectiviteit.

Conversie

B2B influencer marketing is de sleutel tot het genereren van new business 

Wat influencers zijn voor B2C merken, zijn thought leaders voor de zakelijke markt: merkenbouwers en lead generators. Doe er dan ook wat mee.

Online marketing

Conversieratio optimalisatie vóór livegang in vijf stappen

Conversie Ratio Optimalisatie (CRO) wordt vaak geassocieerd met het optimaliseren van bestaande websites en marketingkanalen

Conversie

Experttips voor conversieoptimalisatie (CRO) en customer experience optimalisatie (CXO)

Verandering en het digitale tijdperk zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. De technologische innovaties, productlanceringen en software-updates volgen elkaar in razend tempo op. Voor bedrijven is ‘bijblijven’ niet genoeg, ze moeten voorop lopen. Echter zijn niet alle bedrijven geboren sprinters en is het niet altijd makkelijk om klantervaringen in hetzelfde tempo te optimaliseren als de wereld rond ons heen. Dit eBook biedt je handvatten en praktische tips voor conversie- en customer experience optimalisatie in het digitale tijdperk.

B2B Digital

‘Zorgverzekeraars schieten tekort op digitale toegankelijkheid’

Steeds meer zaken in de zorg worden online geregeld, denk bijvoorbeeld aan het inzien van zorgkosten en declareren van nota’s. Toch valt er nog veel te winnen om alle verzekerden een goede gebruikerservaring te bezorgen, zo blijkt uit onderzoek van Stuurlui naar de digitale toegankelijkheid van 40 Nederlandse zorgverzekeraars.

Web-design
Premium

‘We laten agencies wennen aan cookieloos adverteren’

Adverteren met cookies en het opbouwen van profielen daarmee heeft zijn langste tijd gehad. Technologiebedrijf Adhese bouwde een systeem dat op programmatic lijkt, dus herkenbaar in gebruik, maar zonder cookies kan werken.

Online advertising

Supersnel blogonderwerpen verzinnen met deze gratis tools

Als contentmarketeer of copywriter ben je altijd op zoek naar nieuwe onderwerpen om over te schrijven.

Contentmarketing

IAB Programmatic Awards omgezet naar het nieuwe digitale normaal

De vierde editie van de IAB Programmatic Awards wordt omgezet naar het nieuwe digitale normaal. Ook haalt de organisatie financiële drempels weg: drie gratis cases en talenten in de acht verschillende categorieën kunnen tot 5 juni 2020 worden aangemeld. 

Marketing

Bereid je voor op een wereld zonder cookies

Google roept dat third-party cookies in 2022 niet meer bestaan en wat betreft Apple zijn ze al dood. Meten is weten, ook binnen de online marketing.

Online marketing

AdSense app niet langer verkrijgbaar

De Ad Sense app voor iOS en Android waarmee sitebeheerders hun opbrengsten kunnen controleren, is niet langer verkrijgbaar.

Online advertising

Bol.com zes keer genomineerd voor Best Social Awards 2020

Bol.com is met zes nominaties in vijf verschillende categorieën de grootste kanshebber van The Best Social Awards 2020, de social media-prijzen van Nederland. De retailer is genomineerd in de categorieën Beste Merk, Beste Webcare, Beste Innovatie, Beste Copywriting en Beste Community Management. Bedrijven die verder kans maken op één van de Best Social Awards zijn onder meer KLM, Albert Heijn, Venz, Interpolis, Videoland en Pathé.

Social

De aanpak voor Integrated Testing 

In dit laatste deel lees je hoe Integrated Testing deze beperkingen wegneemt en meer mogelijkheden biedt om elke aanpassing op de website te valideren.

Online marketing

Tips om de vindbaarheid van je website te checken en verbeteren

Hoe blijf jij in deze uitdagende periode vooroplopen? In tijden waarin we zijn aangewezen op digitale kanalen, is het zaak […]

SEO

Zo kies je in vijf strategische stappen de beste marketingtechnologie 

Het kiezen van een nieuwe marketingtechnologie vraagt dan ook om een goed doordacht en uitgevoerd selectieproces. Waar begin je?

Online marketing