Facebook start rechtszaak rond ‘cloaking’
Facebook heeft de oprichter van het Indiase bedrijf LeadCloak aangeklaagd wegens ‘cloaking’, oftewel misleiding rond advertenties.
Facebook heeft de oprichter van het Indiase bedrijf LeadCloak aangeklaagd wegens ‘cloaking’, oftewel misleiding rond advertenties.
Als UX designer ben ik onderdeel van een team samen met psychologen, analisten en strategen.
Een onderzoek onder marketingprofessionals door Platform Innovatie in Marketing (PIM) laat zien dat er door de coronacrisis extra behoefte is […]
Hoe blijf jij in deze uitdagende periode vooroplopen? In tijden waarin we zijn aangewezen op digitale kanalen, is het zaak deze te optimaliseren en optimaal te benutten. Een effectieve A/B-test kan helpen om je conversieratio te verhogen. Maar, waar begin je?
Voor marketeers zijn client-side A/B testing tools als Optimizely, Google Optimize, VWO, etc. belangrijke middelen om een website data-driven te optimaliseren.
Zijn de SEO trends die je vandaag de dag tegenkomt nog wel nieuw en zijn ze pas van toepassing in 2020? Nee.
Analisten kijken met spanning uit naar de kwartaalresultaten van Facebook (vermoedelijk 22 april) als duidelijk wordt wat de impact zal […]
Uit het onderzoek ‘marketingtrends van 2020’ van Qualifio blijkt dat first-party data essentieel is voor bedrijven en dat personalisatie het belangrijkste onderdeel is geworden van marketingcampagnes. Het genereren van leads en het creëren van goede content, waarmee je jouw doelgroep betrekt bij jouw merk, is voor iedere marketeer een uitdaging. Gamification biedt kansen. Hoe kan gamification zorgen voor meer engagement en nieuwe leads? En hoe leer je jouw bestaande klanten en prospects beter kennen aan de hand van (online) games? Dit eBook beschrijft hoe gamification kan worden ingezet als tool voor klantenbinding.
Tijdens Microsoft Advertising Elevate 2020 ontving digitaal bureau Dept de Global Rising Star of the Year Award vanwege de snelle groei van het aantal klanten dat Microsoft Advertising inzet.
Nederlanders hebben zich massaal neergelegd bij de maatregelen rond het coronavirus en beoordelen de kwaliteit van leven in deze periode op een dikke voldoende. Dat blijkt uit onderzoek van IPG MediaBrands. De holding van Initiative, Reprise, Thrive, UM en YUNE peilde waar Nederland staat en onderzocht hoe de bevolking denkt over thuiswerken, coronastress, vertrouwen in overheid en journalistiek, koopgedrag, acceptatie van de crisismaatregelen en reclame en media.
Meer resultaat halen met interactieve e-mail wordt de nieuwe realiteit! Het is zaak om te verrassen met mooie, creatieve en doeltreffende e-mailcampagnes.
De computerschermen, videokaarten, webcams en koptelefoons zijn niet aan te slepen. Cijfers van Tweakers laten zien dat de interesse hiervoor alles slaat.
Het feit dat grote platformen de aandacht winnen, heeft grote gevolgen voor het nut van (merk)websites en apps. Want welke rol spelen die nog?
Heeft je bedrijf een website? In de ideale wereld trek je van meet af aan de volle aandacht van je […]
Wie zijn onze klanten, wie van hen is nieuw en welke dreigen weg te lopen? Wie moet ik daarover informeren en hoe vaak? Het zijn nog steeds alledaagse vragen van een marketeer.