Hoe zorgt video naast awareness ook voor conversie
Voor de inzet van video lijkt het alsof ‘awareness’ en ‘conversie’ niet in één adem genoemd kunnen worden. Maar, waarom is dat eigenlijk en hoe kan het wel?
Voor de inzet van video lijkt het alsof ‘awareness’ en ‘conversie’ niet in één adem genoemd kunnen worden. Maar, waarom is dat eigenlijk en hoe kan het wel?
De anders zo explosieve markt voor videoreclame zal in de VS maar heel weinig groeien doordat in het tweede kwartaal de vraag met 5,2 procent afneemt. Dat verwacht eMarketer.
In tijden van crisis wordt iedereen in marketingland (en daarbuiten) aangemoedigd om stevig in de pen te kruipen.
Retailers en webwinkels hoeven binnenkort niet meer te betalen om hun producten te presenteren in het tabblad Shopping in Google.
In tijden van crisis en onzekerheid komt er vaak spanningen te staan op relaties. Zo ook de relaties met klanten. Hoe zorg je ervoor dat klanten enthousiast over je blijven in moeilijke tijden, zodat ze weer aan je denken in goede tijden? Wat kan je als manager doen om klantgerichtheid en klantbeleving op de agenda te houden? Krijn Schuurman gaat in dit webinar in gesprek met Sydney Brouwer en Arjen Banach over kansen in onzekere tijden.
Onder Nederlanders is een breed draagvlak voor tv-reclames tijdens de coronacrisis. Dat blijkt uit onderzoek dat Screenforce heeft laten uitvoeren door marktonderzoeksbureau Ruigrok NetPanel.
Meer aandacht voor informatievoorziening en standaardisering maken de online advertising-markt nóg toegankelijker.
In tijden waarin we zijn aangewezen op digitale kanalen, is het zaak deze te optimaliseren en maximaal te benutten.
Hoewel het coronavirus voor onzekere tijden heeft gezorgd en veel verschuiving heeft veroorzaakt, blijven de primaire digitale kanalen die marketeers gebruiken ongewijzigd. Daarentegen zijn de online marketingkanalen belangrijker dan ooit. Criteo heeft een onderzoek uitgevoerd naar de negen belangrijkste marketingtrends van 2020. Het resultaat is dit eBook. Het eBook is gebaseerd op inzichten van negenhonderd marketeers wereldwijd en hun visie op het besteden van hun marketingbudgetten.
De stijgende lijn in investeringen in e-mailmarketing zet zich voort; bij 38 procent van de bedrijven gaat het budget hiervoor omhoog. Dat blijkt uit de 17e editie van de E-mail Benchmark van e-Village.
Conversie optimalisatie, CRO, Growth Hacking, data-gedreven werken, geef het een naam. Je hebt er vast en zeker eerder van gehoord
Geen betere tijd dan nu voor producenten om hun verdienmodel onder de loep te nemen. Tijdens deze crisis kunnen bedrijven […]
Facebook staat bekend als het bedrijf dat wereldwijd de meeste data genereert. Deze data stellen ze ook voor andere bedrijven beschikbaar op hun advertentieplatform.
Voor veel bedrijven is het extra aanpoten nu hun fysieke ‘loket’ wegvalt. Onder meer retailers, reisbedrijven en autoverhuurders vallen deels stil.
Onderzoek onder 1.111 consumenten in Nederland laat zien dat het koopgedrag van de Nederlandse consument gedurende de laatste twee weken van maart niet sterk beïnvloed is door financiële zorgen.