More stories

Picnic alsnog in het gelijk gesteld met parodie Verstappen

Picnic heeft in hoger beroep toch nog een overwinning behaald op Max Verstappen. Die had de autocoureur opgevoerd in een parodie en daarmee zou volgens de rechtbank het portretrecht zijn geschonden. Picnic moest schadevergoeding van 150.000 euro betalen. Dat geld dient Verstappen nu terug te storten.

Online advertising
Premium

China geeft retail impuls met digitale kortingsbonnen

De Chinese overheid heeft in honderd steden voor een kleine miljard euro digitale kortingsbonnen laten uitdelen om de lokale retail weer op gang te helpen.

Retail

Nominaties Dutch Interactive Awards 2020 bekend

De nominaties van de elfde jaarlijkse Dutch Interactive Awards zijn zojuist bekendgemaakt. Deze selectie staat voor het beste online werk van bureaus in Nederland op variabelen als concept, design en resultaat.

Marketing
Premium

STER na onderzoek: advertentiecookies blijken waardeloos

De exploitant van de digitale NPO-kanalen STER heeft in een zeer breed onderzoek geen bewijs gevonden voor de toegevoegde waarde van advertentiecookies. “Cookieloos adverteren kan heel goed zonder dat dat businessverlies oplevert”, aldus productmanager Online Linda Worp bij STER.

Online advertising

Zo richt je je organisatie in voor het succesvol personaliseren via een centraal klantbeeld

De manier waarop een organisatie is ingericht, is onmisbaar om echt succesvol te zijn met een centraal klantbeeld.

Customer Service

Hogeschool Utrecht gaat analytics translators opleiden

Hogeschool Utrecht start de masteropleiding Data Driven Business, die mensen opleidt tot analytics translator.

Analytics
Premium

250.000 nieuwe .NL-registraties sinds coronauitbraak

Sinds de uitbraak van het coronavirus zijn er meer dan 250.000 nieuwe .NL-domeinen geregistreerd. SIDN ziet ook dat slapende domeinen op grote zijn geactiveerd.

Online marketing

Branded search: doen of niet doen?

Het is een eeuwenoude discussie in het search landschap, koop je wel of niet in op je eigen merknaam als je organisch goed zichtbaar bent?

Search
Premium

Criteo stapt in exploitatie retailmedia

In een stap om zijn portfolio te verbreden, brengt Criteo een product op de markt waarmee webwinkels geld kunnen gaan verdienen aan reclame-exploitatie op hun websites.

Retail

Zo zorg je voor een succesvolle marketingstrategie zonder einde

Zijn marketeers veel te veel op zoek naar een happy ending? Elke keer weer die stip op de horizon om naartoe te werken?

Online marketing

Bestedingen digitale advertenties naar 2,2 miljard euro, maar tijdperk van groei is ten einde

Vorig jaar werd door Nederlandse adverteerders bijna 2,2 miljard euro van het marketingbudget aan digitale advertenties besteed. Maar voor 2020 zijn de verwachtingen een stuk minder positief. Met de nieuwe realiteit van COVID-19 zal het tijdperk van tien jaar digitale groei ten einde komen. Dat stelt de Online Ad Spend Study, die Deloitte in opdracht van IAB Nederland heeft uitgevoerd.

Online advertising

Dé succesformule voor het ontwikkelen van een moderne marketingstrategie

Dé succesformule voor het ontwikkelen van een moderne marketingstrategie is een aardige belofte. De onderliggende formule? Het door Elevate Digital uitgedachte Customer Infinity-model. Dit model is ontwikkeld voor en door klanten van het gelijknamige bureau. De werkwijze die daaraan heeft bijgedragen, is uitgewerkt in dit whitepaper.

B2B Digital

Bol grote winnaar Best Social Awards

Bol.com kwam is bij de uitreiking van The Best Social Awards vandaag vier keer in de prijzen gevallen, in de categorieën Beste Community Management, Beste Copywriting, Beste Innovatie en Beste Webcare.

Social
Premium

Havas Media aan de slag voor datingmerk Meetic

Havas Media gaat aan de slag voor datingbedrijf Meetic, bekend van merken als Match, Meetic en Lexa.

Digital Agencies
Premium

Emerce Next: Automatisering callcenters komt eraan

Chatbots die begrijpen wat een beller zegt, antwoorden met geschreven tekst en menselijke medewerkers tijdens calls realtime advies op maat geven. Dat is hoe Google de nabije toekomst van callcenters voor zich ziet.

Customer Engagement