Salesforce koopt emailspecialist Rebel
Salesforce heeft ter versterking van zijn Marketing en Commerce Cloud voor een onbekend bedrag emailbedrijf Rebel overgenomen. Rebel werd als […]
Salesforce heeft ter versterking van zijn Marketing en Commerce Cloud voor een onbekend bedrag emailbedrijf Rebel overgenomen. Rebel werd als […]
Het uitvoeren van een optimalisatieprogramma valt of staat bij het vormen van hypotheses. Door je hypothese steeds op dezelfde manier te vormen, ontstaat overlap tussen de verschillende onderzoeken die je uitvoert. Deze overlap zorgt niet alleen voor een hoger rendement van jouw programma maar ook voor de waarborging van kennis binnen je organisatie. Maar hoe vorm je een hypothese?
De Nederlandse vereniging van makelaars en taxateurs in onroerende goederen (NVM) heeft Uselab als nieuwe digitale partner geselecteerd. Uselab gaat de online presentatie en dienstverlening ondersteunen en verbeteren, van websites tot online campagnes.
Uselab helpt de NVM om haar verenigingsleden een betere online dienstverlening te bieden. Ook wordt gesleuteld aan de positionering van het merk NVM.
Naast het vernieuwen van de website staan er verschillende campagnes op het programma waarbij in aanvulling op reclamespotjes op radio en televisie internet een belangrijker kanaal wordt.
In deze casestudy wordt beschreven hoe Wijnvoordeel, in samenwerking met Yellowgrape, personalisatie naar een hoger niveau heeft weten te tillen door samenhang te creëren tussen productaanbevelingen, notificatie, slimme e-mailpersonalisatie en on-site personalisatie op de website van Wijnvoordeel.
Wijnvoordeel.nl heeft belangrijke stappen gezet in de personalisatie van de e-mailmarketing. De achterliggende strategie is zo succesvol dat de voormalig managing director Jacco Oosterhof deze als leidraad gaat gebruiken bij het uitbouwen van koffievoordeel.nl, onderdeel van hetzelfde moederbedrijf. “Door de personalisatie kunnen we werken naar e-mail als one click shop.”
Videoadvertentieplatform SpotX lanceert vandaag SPOT6: naar eigen zeggen de ‘eerste onestopshop in Europa’ die het mogelijk maakt om via één kanaal bumper ads (advertenties van zes seconden) tegelijkertijd in te kopen bij alle uitgevers en zenders.
De gemiddelde klantenservice krijgt regelmatig vragen over de handleiding van een product. Onderzoek van SwipeGuide onder 50 bedrijven laat zelfs zien dat dat dat om zo’n 20 procent van alle vragen gaat. Hoe makers van handleidingen ook hun best doen, het blijft lastig om in tekst en met hulp van een paar plaatjes uit te leggen hoe een ingewikkeld proces werkt. SwipeGuide denkt dat het anders kan.
BrightonSEO is de grootste SEO-conferentie in Europa. Deze experts vatten de belangrijkste zeven learnings voor je samen.
Meer dan 5.000 belangstellenden deden afgelopen vrijdag mee aan de open avond van de Amsterdamse creatieve industrie ADNIGHT.
Bedrijven of organisaties mogen consumenten straks alleen nog benaderen via de telefoon als een consument daar expliciet toestemming voor heeft gegeven. Dat is één van de drie belangrijkste thema’s in de Consumentenagenda die staatssecretaris Mona Keijzer (Economische Zaken en Klimaat) vandaag naar de Tweede Kamer heeft verstuurd.
Net als je huis heeft een website af en toe een voorjaarsschoonmaak nodig. De vakantie is vaak het moment van het jaar om eens de zolder in te duiken, en alles grondig uit te pluizen. Van fotoboeken tot kleren en kinderspeelgoed: alles wat we niet meer gebruiken kan weg. Of toch niet helemaal?
Remko Poggenklaas wordt per 1 november CEO bij Abovo Media. Hij wordt verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding. Directieleden Kees Verbeek en Marinus Zoutendijk zullen zich gaan zich op andere taken richten.
TMG stapt over op header bidding met zijn hele inventaris voor online reclame. Hierdoor moeten alle belangstellende adverteerders gelijke kans hebben om hun commerciële boodschap op Telegraaf-titels uit te serveren.
De Autoriteit Persoonsgegevens heeft uitgebreide informatie over de spelregels rond direct marketing op haar website gepubliceerd. Hiermee schept de toezichthouder […]
Fraudehelpdesk waarschuwt voor een valse winactie uit naam van bol.com. Volgens deze mail zou de ontvanger een Samsung Galaxy S9 […]