Buitenreclame-exploitant Mundu neemt opgeLED! over
Buitenreclame-exploitant Mundu neemt branchegenoot opgeLED! uit Amsterdam over. Door deze schaalvergroting groeit Mundu naar een landelijk dekkend netwerk van tachtig […]
Buitenreclame-exploitant Mundu neemt branchegenoot opgeLED! uit Amsterdam over. Door deze schaalvergroting groeit Mundu naar een landelijk dekkend netwerk van tachtig […]
De Consumentenbond zegt dat premieverhogingen van woonhuisverzekeringen voornamelijk zijn toe te schrijven aan de samenwerking die verzekeraars aangaan met het big data-bureau Infofolio.
Emerce begint met een nieuw type event in zijn portfolio: Emerce Updates. Dat zijn kleinschalige thematische congressen rondom één thema dat aan de actualiteit hangt.
We kunnen het gedrag van klanten online in kaart brengen en daar inzichten aan ontlenen om personalisatie toe te passen. Maar de scheidslijn tussen slimme campagnes en irritante of zelfs enge content is dun. Hoe blijf je aan de goede kant?
De al eerder aangekondigde Photoshop voor iPad gaat onder de noemer Photoshop CC 2019 volgend jaar verschijnen. Het Amerikaanse bedrijf leverde tot dusverre alleen een uitgeklede versie Photoshop Express naast Lightroom voor kleurcorrecties in zogenoemde RAW bestanden.
Een racewagen op afstand besturen met de kracht van je hersenen. Bezoekers van Vodafone-winkels konden afgelopen zomer Formula Brain in een simulator spelen. Met een finale op het circuit van Lelystad.
Mathijs Visser van Happy Leads verlaat de Happy-bedrijvengroep als CCO
Het in e-commerce en pure players gespecialiseerde mediabureau DCMN uit Duitsland gaat van start in Nederland.
Tiqets sluit een samenwerkingsverband met het Chinese Qyver om tickets voor toeristische attracties aan te bieden op WeChat Mini.
Dentsu Aegis Network wordt wereldwijd de officiele mediapartner van chipmaker Intel. Vorig jaar gaf het bedrijf 1,4 miljard aan marketing uit.
Zes maanden na de overname door Adobe is Magento begonnen met het integreren van Adobes Experience Cloud in de Commerce Cloud van het bedrijf. Hierdoor kunnen klanten onder meer beschikken over oplossingen op het gebied van analytics en marketing.
De (Amerikaanse) markt voor online video advertenties zit stevig in de lift. Volgens eMarketer groeit de markt dit jaar met 30 procent naar ruim 27 miljard dollar.
De komst van strengere privacyregelgeving heeft geen zichtbare negatieve impact gehad op de omzet van programmatic advertising, oftewel geautomatiseerde advertentieverkoop. Dit blijkt uit de Programmatic Advertising Study 2018 die Deloitte uitvoerde in opdracht van IAB Nederland, de belangenverenigingen van de online advertentiesector.
WeTransfer heeft samen met onder meer Game of Thrones, Refinery29 UK, Nowness, International Rescue Committee (IRC), Burberry, Google, Expressen en FC Milano Internazionale een Lovie Award in de wacht gesleept. De winnaars zijn vandaag bekend gemaakt.
Een klant komt gemiddeld 1,6 keer bij een dealer voordat hij een auto koopt. VW hecht daarom steeds meer belang aan het vergroten van de beleving in de oriëntatiefase. Voornamelijk via online media.