IAB presenteert CMO rapport en kiest nieuwe bestuursleden
Brancheorganisatie IAB presenteert tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) op 19 januari de resultaten van het onderzoek Digital Innovation.
Brancheorganisatie IAB presenteert tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) op 19 januari de resultaten van het onderzoek Digital Innovation.
Het is alweer 2017. Op naar weer een jaar vol nieuwe technologische innovaties! We gaan in 2017 vol door met chatbots, Virtual Reality, Augmented Reality, Articial Intelligence en natuurlijk met mooie native apps, hybride apps, (progressieve) web apps, instant apps en mobiel vriendelijke responsive en adaptive websites.
Creatief contentbureau Blauw Gras gaat Fleurop ondersteuning bieden op socialmediagebied.
Content marketing bureau YUNE sluit zich aan bij IPG Mediabrands Nederland, onderdeel van de Interpublic Group en houdstermaatschappij van de bureaus UM, Initiative en Traffic4u.
B2B-bedrijven zijn het afgelopen jaar iets succesvoller gebleken in het creëren van interesse en vraag bij potentiële klanten. Een kleine tien procent geeft aan progressie te zien in in het resultaat die de online marketing oplevert
Het Kadaster handelt niet in strijd met de wet door gratis software met informatie over ondergrondse kabels en leidingen te verstrekken, de zogenoemde Klic viewer. Die conclusie trekt toezichthouder ACM.
Facebook lanceerde in mei 2016 Dynamic Ads for Travel (DAT) — een oplossing speciaal voor reisorganisaties die doelgroepen dynamisch willen retargeten. Adverteerders die overstappen van Dynamic Ads for Products naar de nieuwe reisversie zullen duidelijke verbeteringen te zien krijgen in de prestaties van hun campagnes.
TWC Holding, het moederbedrijf van The Webcare Company, heeft online marketingbureau Tribal uit Den Bosch en e-commerce ontwikkelaar Jaagers uit Nijmegen overgenomen.
Isobar gaat aan de slag voor bierbrouwer AB InBev. Het Nederlandse bureau verzorgt het digitale beheer van al haar biermerken op de Benelux markt.
Facebook en Google zijn zo dominant op de online reclamemarkt dat investeerders minder geld in adtech-startups steken.
Hoe manage je de customer journey? Niet. Dit is geen flauwe mop, maar de realiteit. De klant bepaalt hoe, wanneer en met welk doel hij de interactie met een organisatie aangaat. Het bedrijf heeft geen sturende, maar een faciliterende rol.
We krijgen geregeld de vraag van klanten hoe zij reviewsterren bij hun zoekresultaten kunnen krijgen. Of waarom zij dat niet krijgen, maar de concurrent wel. Daarom zal ik in deze blog toelichten hoe dat in zijn werk gaat. En als klap op de vuurpijl ga ik een aantal reviewpartijen reviewen!
You Say ‘Tomato’, I say ‘Tomato’. Ja, er zijn verschillen tussen de millennials en baby boomers. Om maar eens wat te noemen: de babyboomer zit graag op Facebook, de millennial op Instagram. Boomers houden van tekst en video, millennials van foto’s. Op een punt vinden ze elkaar wel: allebei vertrouwen user generated content meer dan content van merken.
Motivaction neemt het failliette Trendbox over en garandeert opdrachtgevers van Trendbox de voortzetting en afronding van lopende projecten. Met een aantal medewerkers wordt op dit moment gesprekken gevoerd over de overstap naar Motivaction.
Robbert Rosseboom verlaat Accenture om baas Datatechnologie te worden bij DAN DNA, onderdeel van Dentsu Aegis Network in Nederland.