De Goudse Verzekeringen kiest voor Colours
Digitaal bureau Colours gaat voor De Goudse Verzekeringen een datagedreven ‘experienceplatform’ maken voor diens onafhankelijke verzekeringsadviseurs en klanten.
Digitaal bureau Colours gaat voor De Goudse Verzekeringen een datagedreven ‘experienceplatform’ maken voor diens onafhankelijke verzekeringsadviseurs en klanten.
Bureau QForma uit Oisterwijk en internetbureau Tirato uit Heusden fuseren en gaan, als onderdeel van de Dutch Concept Group, door onder de naam NoBears.
Contentmarketing is het antwoord van bedrijven en merken op de uitstekend geïnformeerde consument die zich niets laat wijsmaken. De invulling van het begrip is onder invloed van het klantgedrag en nieuwe technologische ontwikkelingen continu aan het veranderen. Wat kunnen we in 2017 verwachten? Acht trends.
Energieleverancier Nuon wil de klant online herkennen zodat de juiste boodschap kan worden verstuurd. Met als volgende stap: voorspellen wat die klant nodig heeft, vertelt Rob van den Berg tijdens Performance 2016 aan Hans Voorn.
Energize ontwikkelde voor BLG Wonen een onlinecampagne gericht op starters en ouders met als thema: Aan tafel met je ouders. In een reeks korte video’s en teasers laten drie cabaretiers zien hoe je juist wel, of juist niet een gesprek over geld kunt voeren.
Facebook praat met tv studio’s over licenties voor tv-programma’s. De gesprekken worden namens Facebook geleid door Ricky Van Veen van College Humor, weet Recode.
SEO gaat niet alleen over keywords, links en autoriteit. Techniek is ook een belangrijk onderdeel. Een stukje techniek dat ik […]
Digital agency Snakeware sluit 2016 af met een omzet van net iets meer dan twee miljoen euro, een groei van dertien procent ten opzichte van 2015.
Het was op alle online marketingblogs te lezen: ‘In 2016 gaan alle bedrijven aan de slag met een Data Management Platform’. In de praktijk bleek de uitvoering vaak uitdagend, maar voor ieder probleem een oplossing. Verschillende online bureaus zijn vervolgens ‘DMP-Consultants’ gaan aanbieden, om de implementatie van een Data Management Platform in goede banen te leiden.
Een kwart van de globaal werkende bedrijven heeft eind dit jaar een chief data officer. Over drie jaar is dat negentig procent, voorspelt Gartner Research.
Op 16 december jl. hebben twee privacyorganisaties uit de VS een klacht tegen Google ingediend bij de Federal Trading Commission (FTC), het Amerikaanse overheidsorgaan dat toeziet op consumentenbescherming en mededinging. De klacht komt naar aanleiding van de update van de algemene voorwaarden van Google afgelopen juni, die Google in staat stelt om haar data te combineren met DoubleClick, de advertentieafdeling van Google.
KLM reageert het vaakst van alle luchtvaartmaatschappijen op directe mentions van volgers op social media. Het minst betrokken bij volgers is Turkish Airlines. Dit blijkt uit onderzoek van Conversocial, een Amerikaans adviesbureau op het gebied van social en mobile.
Joost Hagesteijn, directeur van AOL Nederland, gaat volgens Adformatie het Nederlandse kantoor van Snapchat aansturen.
Een groep angel investors steekt 300.000 euro in de internationaal bekende maildienst Revue uit Utrecht.
Tradedoubler koopt alle aandelen in het Franse affiliatemarketingbedrijf R-Advertising nadat het afgelopen zomer al een minderheid verwierf.