Valtech koopt Duits People Interactive
Het Franse digitale bureaunetwerk Valtech, dat in Nederland eFocus kocht, heeft in Duitsland het bureau People Interactive overgenomen.
Het Franse digitale bureaunetwerk Valtech, dat in Nederland eFocus kocht, heeft in Duitsland het bureau People Interactive overgenomen.
Als er één technologie is die de klantervaring drastisch kan verbeteren, dan is het Artificial Intelligence (AI). Betere personalisatie, meer transacties, meer tevreden klanten, meer retentie, meer conversie – dat is de impact van AI op marketing.
In nog geen 15 jaar heeft de ontwikkeling van sociale media een grote groei doorgemaakt. In ons dagelijks leven is social media bijna niet meer weg te denken. Ben je benieuwd hoe social media ons persoonlijke- en bedrijfsleven beïnvloed? Bekijk dan de infographic van Skilled.co ‘115 feiten die je nog niet wist over social media’.
De Nederlandse start-up Bidroom wil hotelboekingen wegkapen van Booking.com en andere grote online reisagenten. Wie bij deze OTA’s een hotel heeft geboekt, krijgt van Bidroom een lagere prijs, vertelt CEO en medeoprichter Michael Ros.
TripAdvisor, Yelp of Zoover: online-beoordelingen zijn er te over. In de hotelmarkt is reputatie meer dan ooit doorslaggevend. Oaky haakt in op hogere verwachtingen door al tijdens het verblijf feedback van gasten te verzamelen. “Ruim voordat zij inchecken zetten we effectieve upselltechnieken in”, zegt Erik Tengen, medeoprichter van Oaky.
Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) publiceert de lijst met genomineerden voor de New Kids on de Block-prijs 2016, veelbelovende nieuwe digitale bureaus.
Marktonderzoeker comScore waarschuwt dat het van de beurs zou kunnen verdwijnen omdat niet tijdig gegevens heeft aangeleverd bij de Securities and Exchange Commission. De koers van het beursgenoteerde bedrijf duikelde gisteren omlaag.
Contentbureau RIDE uit Amsterdam heeft de pitch van Huawei gewonnen om in 2017 de contentstrategie uit te voeren.
Het interactieve sollicitatiegesprek dat Heineken op onder meer LinkedIn en Facebook plugt, is een HR- en marketingcampagne ineen. De persoonlijkheidstest moet mensen laten voelen wat de bedrijfscultuur is. En wat dus nodig is om bij Heineken succesvol te zijn.
Hotelketen Hilton gaat een aantal veranderingen doorvoeren in het spaarprogramma voor vaste gasten. Een van de opvallendste is een samenwerking met Amazon.
Communicatiereus WPP investeert in virtual reality-specialist SubVRsive uit Amerika. Het bedrijf maakt VR-producties voor grote merken om op indringende wijze verhalen te kunnen vertellen aan een groot publiek.
Dating-app Tinder gaat de onverkochte reclameruimte exploiteren met Facebook door op diens reclamenetwerk aan te sluiten.
Justin Long, de acteur die drie jaar lang vooral bekendheid verwierf met de komische Get a Mac-reclames, duikt nu op in advertenties voor Huawei, na Apple en Samsung de derde smartphonefabrikant ter werel
Google kondigde gisteren aan dat het stopt met de betaalde versie van haar datavisualisatie- en rapportageprogramma Data Studio. Het bedrijf kondigt namelijk aan de tool volledig gratis aan te gaan bieden. Voor deze aankondiging konden er slechts 5 gratis rapporten aangemaakt worden, maar vanaf nu is de tool gratis en zonder limieten te gebruiken.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer een aansporing van Centraal Beheer om vaker online spullen te lenen.