Trends voor Corporate Video in 2017
Video wordt steeds belangrijker in de marketing- en communicatiemix voor bedrijven. In de meest recente uitgave van Streaming Magazine worden de belangrijkste trends op het vlak van Enterprise Video’s besproken.
Video wordt steeds belangrijker in de marketing- en communicatiemix voor bedrijven. In de meest recente uitgave van Streaming Magazine worden de belangrijkste trends op het vlak van Enterprise Video’s besproken.
Het online advertentiesysteem brengt te grote risico’s met zich mee voor websitebezoekers, vindt onderzoeksjournalist Maurits Martijn van De Correspondent, die daarom een groot voorstander van adblockers is. In gesprek met Hans Voorn legt hij tijdens Performance 2016 zijn bezwaren uit.
Zeven op de tien marketeers vinden conversieattributie belangrijk maar 40 procent weet niet hoe ze dit moeten aanpakken, blijkt uit onderzoek van Adroll. Bram de Jonge geeft tips aan Hans Voorn tijdens Performance 2016.
Maar weinig Amerikanen – een op de vijf – weten wat een chabot is. Dat blijkt uit onderzoek van DigitasLBi. Het goede nieuws: consumenten zijn best bereid om met chatbots te communiceren.
Cadeaukaarten en -bonnen in welke vorm ook zijn nog steeds erg populair. Dat blijkt uit de grote hoeveelheid beschikbare kaarten […]
Een call center of helpdesk functioneert vaak als een firewall tussen frontoffice en de klant en tussen frontoffice en backoffice. Wie echt met klanten in gesprek wil gaan, moet af van deze traditionele opzet. Door Skype for Business te combineren met een dialoogmanagementplatform kun je dialogen tussen klanten, medewerkers, groepen en partners in alle kanalen managen en integreren in het business proces. Bijkomend voordeel: het is voordeliger en effectiever dan de huidige manier van werken.
Online personalisatie is voor velen één van de grote prioriteiten. Dat is niet zo verwonderlijk: de consument vraagt om een op maat gesneden klantbeleving, de hoop is dat dit tot meer betrokkenheid leidt. Maar zo’n investering in personalisatie vraagt om de nodige aandacht.
Het nieuwe Big Data platform remiqz uit Amsterdam wil de invloed van makelaars en buikgevoel bij de selectie van voetballers verminderen. Het platform berekent op basis van beschikbare data de actuele marktwaarde van de ruim tienduizend spelers die actief zijn in clubs in Europa.
De ene na de andere grote adverteerder kiest ervoor zijn data centraal te stellen in zijn (digital) marketingstrategie en kiest ervoor om een Data Management Platform (DMP) te gebruiken om zijn data maximaal te laten renderen. Onderstaande vier vragen blijven hierbij terugkomen.
Belvilla bemiddelt bij de verhuur van vakantieverblijven in 24 Europese landen. Dat klinkt simpel, maar het is een complex product met een bijzondere doelgroep, vertelt Director of Marketing Eylard Wurpel. “Mensen willen de controle hebben over hun boeking en stellen daarom zeer specifieke vragen. Of er koffiefilters zijn, bijvoorbeeld.”
Blockchain heeft de potentie om in hoog tempo de wereld van customer loyalty te veranderen. Weg met de talloze spaarkaartsystemen. Een digitale grootboektechnologie zorgt voor een verbeterslag.
ABN AMRO is naar eigen zeggen de eerste sociale zoekmachine van Nederland gestart. Via The Good Search zijn makkelijker sociale ondernemingen te vinden.
Wat is nou daadwerkelijk de waarde van een online advertentie-impressie? Het is een steeds terugkerende discussie, waar het definitieve ei nog niet over is gelegd.
TamTam en Estate Internet bouwen de komende vier jaar samen verder aan het nieuwe platform van De Haagse Hogeschool. De website wordt volgens beide partners beter afgestemd op de verschillende doelgroepen.
CRM Partners Group heeft brightONE IT Services BV overgenomen. Met de overname verwacht het Nederlandse bedrijf marktleider te worden op het gebied van customer engagement.