Joost van de Loo nieuwe strategydirector Energize
Energize stelt Joost van de Loo aan als nieuwe strategydirector en lid van het managementteam. Hij brengt expertise op het gebied van branding en content.
Energize stelt Joost van de Loo aan als nieuwe strategydirector en lid van het managementteam. Hij brengt expertise op het gebied van branding en content.
Videoland brengt vandaag een nieuwe feature uit waarmee abonnees series en films kunnen downloaden en offline kunnen kijken. Moederbedrijf RTL kijkt tevreden terug op 2016 maar wil nog geen absolute cijfers geven.
Volgens de Consumentenbond regent het opnieuw klachten over telecomprovider Online.nl. Sinds 1 november zijn er ruim 200 klachten over deze aanbieder binnengekomen.
Digital agency Colours lanceert een interne startup waarmee het zich snel in machine learning wil bekwamen. De toepasselijke naam is Colours AI.
Publicis Groupe laat twee digitale bureaus SapientNitro en Razorfish fuseren tot SapientRazorfish vanaf januari. Dat heeft de reclamegroep vrijdag bekend gemaakt.
In dit tweede deel van mijn blog over het display landschap ga ik je vertellen wat de ad exchange is en welke partijen nog meer een belangrijke rol spelen in het display advertising landschap. Natuurlijk vertel ik je ook welke veranderingen we het komende jaar kunnen gaan verwachten in display land.
De datatak van reclamereus WPP en muziekdienst Spotify gaan nauw samenwerken om het luistergedrag van consumenten in kaart te brengen. Dat moet resulteren in betere aanbevelingen.
Voor het eerst spenderen kinderen in Engeland meer tijd op internet dan ze dagelijks televisie kijken, aldus een rapport van media- en telecomtoezichthouder Ofcom. Ondanks de opkomst van talloze hippe apps blijft YouTube een van de grote favorieten, zelfs bij kinderen van drie en vier jaar. Facebook verliest aan belangstelling.
PageCloud, het platform voor de ontwikkeling van webpagina’s, heeft 4 miljoen dollar financiering opgehaald bij diverse partijen.
BrandDeli gaat exclusief de video’s van Makers Channel exploiteren, de videosite die vorige week door de Persgroep werd overgenomen.
We typen steeds minder domeinnamen in en navigeren steeds meer met Autocomplete. Vooral jongeren doen dat. En het maakt de positie van Google onaantastbaar. Zeggen domeinbeheerder SIDN en GfK in een nieuw onderzoek.
Huurautobroker Sunny Cars heeft de voorkeur van zo’n 90 procent van de Nederlandse reisretail. Voor het online segment is de metazoekmachine Autobooker in het leven geroepen. Business development manager Marco van Ammerlaan vertelt over de strategie.
LinkedIn kan niet langer worden gebruikt in Rusland. Dat bevestigt het sociale netwerk zelf in een persverklaring. Miljoenen Russische gebruikers kunnen niet meer bij hun gegevens omdat LinkedIn weigerde persoonsgegevens in Rusland zelf op te slaan.
De volumes Twitter-berichten aan webcarehelpdesks neemt af, stelt Alexander de Ruiter van Obi4wan. Privécommunicatie als Facebook Messenger en WhatsApp neemt die rol over.
Er begint in Nederland een ethische discussie te ontstaan over reclame op blogs, vlogs en andere social kanalen. Bedrijven zoeken nu manier om influencers in te zetten voor reclame voor fillers en botox.