Arthur Clement in raad van advies Burst
Arthur Clement van Tiny Riot Fremantle Media treedt toe tot de raad van advies van digitale productiebureau Burst uit Rotterdam.
Arthur Clement van Tiny Riot Fremantle Media treedt toe tot de raad van advies van digitale productiebureau Burst uit Rotterdam.
Uitgeverij Sanoma lanceert een nieuw advertentieprogramma waardoor zelfs de kleinste zakelijke adverteerder reclame kan kopen op de voorpagina van NU.nl.
De Duitse e-commercespecialist BE EXCELLENT is het nieuwe zusterbedrijf binnen de rap uitdijende bedrijvengroep Dept.
De adverteerders in de Association of National Advertisers, samen goed voor 250 miljard reclamebudget, eisen dat Facebook zijn statistiekmetingen verbetert.
Je komt ze met met enige regelmaat tegen: de ‘scroller’ advertentie. Op het web, maar steeds vaker ook op het mobiele scherm. Dit advertentieformaat zou door de consument als minder storend worden ervaren.
Recensieplatform Opiness tekent een samenwerking met Qualiview waardoor diens recensies met patiëntervaringen in het grote platform worden opgenomen.
Twitter wil graag een videomedium worden. En dus moeten onderzoekjes van het microblog toch vooral aantonen dat video op Twitter beter werkt dan op andere platforms. Twitter profileert zich bij voorkeur als ‘ontdekplatform’; 53 procent van de gebruikers zijn ‘early adopters’. En 93 procent van de video’s worden mobiel bekeken.
Eén van de zes tools binnen de Google Analytics 360 suite was (weer) een A/B-testtool, genaamd Optimize 360 gaven. Tegen de verwachtingen in werd deze week bekend gemaakt dat Google van deze tool ook een gratis versie beschikbaar gaat stellen.
KLM gebruikt kunstmatige intelligentie (AI) bij het beantwoorden van vragen op social media. Het gaat om een test die tot en met december van dit jaar duurt.
Sunweb.nl is het belangrijkste verkoopkanaal van de gelijknamige touroperator. Er wordt dan ook continu gekeken wat er beter kan. Volgens commercieel directeur Tim Van den Bergh van moederbedrijf Sundio is personaliseren op een klantvriendelijke manier de grootste uitdaging. “Wij willen ook niet-klanten relevante content bieden.”
Gefragmenteerde klantinformatie vormt voor veel Nederlandse bedrijven het belangrijkste struikelblok bij het voeren van een succesvol marketingbeleid. Dat zegt marketingbureau 2bMore op basis van eigen onderzoek onder bedrijven met 100.000 relaties.
Wat is mooi? En wie bepaalt dat? Mooi bestaat niet, mooi bepaal jij zelf. Dat is de boodschap die centraal staat in de nieuwe landelijke campagne van warenhuis fonQ, die vanaf morgen op televisie te zien zal zijn.
Hoewel de Google Penguin update al meerdere malen aangekondigd is en eigenlijk door vele webmasters al verwacht werd, is de update nu eindelijk live; Penguin 4.0. Wat houdt de update in?
Digital agency Mirabeau opent per 1 oktober de deuren van zijn eerste Europese kantoor buiten Nederland: in Parijs, de thuisstad van grote klant Air France.
De persconferentie voor de Europese lancering van Facebook at Work vindt plaats op maandag 10 oktober in Londen. Eerder lekte al uit dat de zakelijke versie van Facebook deze maand zou starten.