Facebook en DigitasLBi starten online tv-show
Facebook en DigitasLBi gaan samen een soort tv-show maken die in compacte blokjes wordt ‘uitgezonden’ op de timelines van belangstellenden.
Facebook en DigitasLBi gaan samen een soort tv-show maken die in compacte blokjes wordt ‘uitgezonden’ op de timelines van belangstellenden.
MKB-ondernemers in Nederland hebben nog altijd een behoorlijke digitale kloof te dichten. Dit blijkt uit de MKB Online Monitor 2015. Dit jaarlijkse onderzoek door TNS NIPO, in opdracht van DTG, is uitgevoerd onder ruim 1.700 ondernemers uit het MKB in Nederland.
De vernieuwde website van het AD gaat vandaag in bètaversie live. Over een paar weken vervangt deze de bestaande AD.nl definitief. Bezoekers kunnen de komende weken alvast wennen aan de nieuwe vormgeving en functionaliteiten.
AdBlock Plus heeft de extensie voor Microsofts Edge browser ter beschikking gesteld, maar die werkt voorlopig alleen met de Redstone 1-update voor Windows 10.
BMW Nederland gaat samenwerken met aFrogleap, onderdeel van Oxyma, voor de invulling van zijn omnichannelstrategie.
Online reclamenetwerk Mannenmedia breidt zijn netwerk uit met de racetitel Racingnews365.nl. Het bedrijf claimt een groei van 20 procent over 2015 en verwacht minstens zoveel over 2016 met de aankomende sportzomer.
De nieuwe standaard HTTP/2 moet websites sneller en veiliger maken. De opvolger van het uit 1999 afkomstige HTTP 1.1 protocol zorgt ervoor dat browsers en servers efficiënter en sneller gegevens uitwisselen. Maar waar houd je rekening mee in de ontwikkeling van websites?
Mede door de sterke opkomst van ‘nieuwe’ social media als Instagram, Whatsapp, Snapchat en Pinterest vragen steeds meer marketeers zich af of Facebook er nog wel toe doet. De kracht van dit sociale netwerk is echter nog steeds ongeëvenaard – zeker als je effectief gebruik maakt van alle nieuwe videomogelijkheden.
Passagiers op Schiphol vinden deze dagen op de H- of M-pier showrooms van online designwinkel MADE.com.
Klanten bij een Franse IKEA kunnen al tijdens het shoppen met hun mobieltje hun aankopen scannen zodat de tijd aan de kassa aanzienlijk wordt verkort.
Social media is hot voor klantenservices. Toch blijkt maar liefst 65 procent van de internetgebruikers wereldwijd er geen gebruik van te maken. Consumenten zoeken liever contact via traditionele kanalen zoals de telefoon.
Het grote Amerikaanse warenhuis Macy’s heeft nieuwe reclamepartners geselecteerd voor de feestperiode aan het einde van het jaar. Het fameuze J. Walter Thompson is ingeruild voor Figliulo & Partners en BBH.
Het is voor veel marketing-automationadepten vloeken in de kerk: zeggen dat marketing automation ingezet kan worden in consumentenmarketing. Want marketing automation is toch bedoeld voor leadgeneratie en lead nurturing in B2B?
Storytelling wordt steeds belangrijker. Zeker voor een museum, dat verhalen vertellen als zijn kerntaak beschouwt. Het Van Gogh Museum speelt daar visueel heel goed op in via de website en sociale media zoals Facebook, Instagram, Pinterest en Twitter.
Coolblue, Praxis, Vodafone, KLM, WNF en T-Mobile zijn enkele van de genomineerden van de Beste Social Awards, de prijsuitreiking voor de meest opvallende uitingen op social media. Stemmen kan tot 1 juni.