MediaMarkt.nl open voor reclame van derden
MediaMarkt Nederland sluit een samenwerking met Triad Retail Media. De retailer wil daarmee behalve op de trademarketingbudgetten ook aanspraak kunnen maken op de mediabudgetten.
MediaMarkt Nederland sluit een samenwerking met Triad Retail Media. De retailer wil daarmee behalve op de trademarketingbudgetten ook aanspraak kunnen maken op de mediabudgetten.
Snapchat koopt Claire Valoti weg bij Facebook in Londen en stelt haar aan als baas van het Engelse kantoor, dat fungeert als uitvalsbasis voor de eerste activiteiten op de Europese markt.
Datingsite PARSHIP gaat haar media-activiteiten onderbrengen bij M2Media in Hilversum. De site richt zich op singles die op zoek zijn naar een partner voor een langdurige relatie.
Detailhandel Nederland wil consumenten en de detailhandel gaan voorlichten over nepwaardebonnen die zogenaamd namens bekende ketens via e-mail worden aangeboden. De organisatie spreekt over een ware ‘plaag’.
Raymon de Kruijff, die eerder tien jaar de managing director van Emakina Nederland was, verbindt zich als managing consultant aan Oxyma.
“Goed design neemt context in overweging. En geweldig design past zich aan de context aan”, stelt interaction designer Nick van […]
De Bijenkorf start volgend jaar met digital personal shopping. Medewerkers van het warenhuis kiezen kleding voor klanten op basis van een chatgesprek. Dat laat CEO Giovanni Colauto weten in het decembernummer van RetailTrends.
Marc Verschoor is Chief Operating Officer (COO) geworden van ZenithOptimedia. Door deze aanstelling zal de focus van Linda Boks meer naar klanten en extern gaan. Joost de Bruijn blijft als CFO het derde directielid.
Online fraude kost de Amerikaanse marketing- en media industrie 8,2 miljard dollar per jaar, volgens nieuwe cijfers van branchevereniging IAB.
Technologiebedrijf Platform161 uit Amsterdam haalt vijf miljoen euro op in een nieuwe financieringsronde. Daarmee wil het zijn reclametechnologie verbeteren en de markt uitbreiden naar buiten Centraal-Europa.
Google test via zijn dochter AdMob twee nieuwe advertentieformaten die consumenten moet aanmoedigen om apps te installeren. Met behulp van Trial Run Ads kunnen consumenten bijvoorbeeld een app een minuut lang uitproberen.
IAB Nederland zoekt een nieuwe voorzitter voor zijn taskforce Programmatic. Voorzitter Kick Zandbergen heeft besloten zijn voorzittersrol bij de volgende algemene ledenvergadering over te dragen.
De mensen achter Albert Heijns tijdschrift Allerhande werken met kerst door, want dan bemannen ze op WhatsApp de Kersthulp. Het culinair team wil drama’s in de keuken helpen voorkomen en geeft live antwoord op paniekvragen.
Digital agency RIDE lanceert een nieuw label dat zich louter gaat richten op virtual reality-producties. RIDE-baas Edwin Tromp merkt dat bedrijven steeds meer naar deze nieuwe contentvorm zullen vragen.
De wereld beweegt zich steeds meer richting een ruimte vol met het ‘Internet of Things’ (IoT). De laatste tijd wordt er veel gesproken over een ‘connected’ toekomst, maar merken moeten naar mijn mening nog steeds waken voordat ze adverteren op het zogenaamde IoT.