Aegon Cappital over ‘always-on’-contentstrategie en samenwerking met Business Inside
De merkbekendheid van Aegon Cappital vergroten is de taak van Almar Stolp. In de ‘always-on’-campagne speelt pensioencommunicatie een doorslaggevende rol.
De merkbekendheid van Aegon Cappital vergroten is de taak van Almar Stolp. In de ‘always-on’-campagne speelt pensioencommunicatie een doorslaggevende rol.
Het podcastpubliek groeit, ook in Nederland. Er zijn verschillende advertentiemogelijkheden, maar ook een trend dat podcasts achter betaalmuren verdwijnen.
De e-mailexperts van het jaar oude bureau SOLVM verbreden hun dienstverlening. Het blijkt dat veel MKB-bedrijven uitgesproken wensen hebben over e-mailmarketing.
KLM brengt een nieuw merk op de markt waarmee het zich als werkgever specifiek wil richten op digitaal technische personeel.
LEGO kan leunen op een groot merkbewustzijn onder consumenten en laat regelmatig zien dat ze digitale experimenten niet schuwt. Ondertussen valt er online nog veel terrein te winnen en vloeit er steeds meer marketinggeld naar conversie, stelt Marketing Director LEGO Benelux Annemarie de Munnik in de nieuwe editie van Emerce magazine.
In deze editie o.a. een interview met Annemarie de Munnik, Marketing Director LEGO Benelux. En wat ligt er in de toekomst van Lightyear?
De Europese club voor online adverteerders en exploitanten IAB Europe wil de CO2-uitstoot van de mediasector helpen terugdringen.
De Autoriteit Persoonsgegevens krijgt volgend jaar 8 miljoen euro meer dan nu. Het complete budget komt daarmee op 34 miljoen. Het kabinet maakte dat gisteren bekend op Prinsjesdag.
Universal Analytics heeft problemen met de doorgifte van persoonsgegevens naar de Verenigde Staten. Het is nog onduidelijk of Analytics 4 de oplossing is.
Bedrijven die streng zijn met privacy jagen klanten niet weg, maar tonen zich als attente hoeder van klantdata. Dat levert juist positieve aandacht en soms zelfs nieuwe kopers op.
Salesforce heeft op zijn jaarcongres in San Francisco Salesforce Genie gelanceerd, een realtime dataplatform dat het volledige Salesforce Customer 360-platform aanstuurt.
Hoe ziet de marketeer van de toekomst eruit? Wat wordt de rol van de chief marketing officer? Philippe Stulens (Randstad) legt het uit.
Hoe gebruik je neuromarketing om een effectieve online en offline campagne vorm te geven? Drie optimalisatievoorbeelden om je campagne effectiever te maken.
MediaMarkt wil meer geld verdienen met het plaatsen van reclame in zijn webwinkel. Daarom sluit het een samenwerking met Criteo voor techniek en relaties met mediabureaus.
E-sport groeit, maar merken komen meestal niet verder dan simpelweg sponsoren. Dat kan creatiever, zelfs voor merken zonder inhoudelijke link met e-sport.