More stories

Aegon Cappital over ‘always-on’-contentstrategie en samenwerking met Business Inside

De merkbekendheid van Aegon Cappital vergroten is de taak van Almar Stolp. In de ‘always-on’-campagne speelt pensioencommunicatie een doorslaggevende rol.

Contentmarketing

Adverteren in podcasts: het publiek, de mogelijkheden, de ontwikkelingen

Het podcastpubliek groeit, ook in Nederland. Er zijn verschillende advertentiemogelijkheden, maar ook een trend dat podcasts achter betaalmuren verdwijnen.

Voice
Premium

‘MKB vraagt meer van e-mail dan verwacht’

De e-mailexperts van het jaar oude bureau SOLVM verbreden hun dienstverlening. Het blijkt dat veel MKB-bedrijven uitgesproken wensen hebben over e-mailmarketing.

Marketing automation
Premium

KLM lanceert sub-brand Tech & Data

KLM brengt een nieuw merk op de markt waarmee het zich als werkgever specifiek wil richten op digitaal technische personeel.

Recruitment

Annemarie de Munnik (LEGO) in Emerce Magazine #191: ‘Er gaat steeds meer marketinggeld richting conversie’

LEGO kan leunen op een groot merkbewustzijn onder consumenten en laat regelmatig zien dat ze digitale experimenten niet schuwt. Ondertussen valt er online nog veel terrein te winnen en vloeit er steeds meer marketinggeld naar conversie, stelt Marketing Director LEGO Benelux Annemarie de Munnik in de nieuwe editie van Emerce magazine.

Marketing

Emerce magazine #191 | Gratis download

In deze editie o.a. een interview met Annemarie de Munnik, Marketing Director LEGO Benelux. En wat ligt er in de toekomst van Lightyear?

Marketing
Premium

IAB Europe in actie tegen CO2-emissies

De Europese club voor online adverteerders en exploitanten IAB Europe wil de CO2-uitstoot van de mediasector helpen terugdringen.

Online advertising
Premium

Meer geld voor Autoriteit Persoonsgegevens

De Autoriteit Persoonsgegevens krijgt volgend jaar 8 miljoen euro meer dan nu. Het complete budget komt daarmee op 34 miljoen. Het kabinet maakte dat gisteren bekend op Prinsjesdag.

Privacy

Google Analytics 4: oplossing voor datadoorgifte naar de Verenigde Staten?

Universal Analytics heeft problemen met de doorgifte van persoonsgegevens naar de Verenigde Staten. Het is nog onduidelijk of Analytics 4 de oplossing is.

Legal
Premium

‘Streng zijn met privacy levert nieuwe klanten op’

Bedrijven die streng zijn met privacy jagen klanten niet weg, maar tonen zich als attente hoeder van klantdata. Dat levert juist positieve aandacht en soms zelfs nieuwe kopers op.

Privacy
Premium

Salesforce lanceert realtime klantenfabriek Genie

Salesforce heeft op zijn jaarcongres in San Francisco Salesforce Genie gelanceerd, een realtime dataplatform dat het volledige Salesforce Customer 360-platform aanstuurt.

Customer Engagement

Podcast ‘Shaping the future’: Philippe Stulens over het marketingteam van de toekomst

Hoe ziet de marketeer van de toekomst eruit? Wat wordt de rol van de chief marketing officer? Philippe Stulens (Randstad) legt het uit.

Marketing

Neuromarketingkennis om online en offline campagnes beter te maken

Hoe gebruik je neuromarketing om een effectieve online en offline campagne vorm te geven? Drie optimalisatievoorbeelden om je campagne effectiever te maken.

Analytics
Premium

MediaMarkt tekent Criteo voor retailmedia

MediaMarkt wil meer geld verdienen met het plaatsen van reclame in zijn webwinkel. Daarom sluit het een samenwerking met Criteo voor techniek en relaties met mediabureaus.

Marketing

Gaming-marketing is populair, maar slechts weinig merken spelen hier goed op in

E-sport groeit, maar merken komen meestal niet verder dan simpelweg sponsoren. Dat kan creatiever, zelfs voor merken zonder inhoudelijke link met e-sport.

Metaverse