Advertentiemarktplaats JustPremium naar GumGum
GumGum, die zich specialist noemt op het gebied van Contextual Intelligence Technologie, neemt het Nederlandse JustPremium over, een marktplaats voor rich media en video-advertenties.
GumGum, die zich specialist noemt op het gebied van Contextual Intelligence Technologie, neemt het Nederlandse JustPremium over, een marktplaats voor rich media en video-advertenties.
Online advertenties voor namaakproducten liggen juridisch gevoelig: wie is er aansprakelijk? Wat platforms móéten en wat benadeelde merken kúnnen doen.
Clear Channel Nederland heeft de concessie voor buitenreclame gewonnen in de gemeente Almere. Het betreft een exclusieve overeenkomst met een minimale looptijd van 10 jaar.
Wat gaat 3rd-party cookies vervangen? In de Google Privacy Sandbox experimenteert het bedrijf. We kijken of de huidige plannen toekomst hebben.
Clear Channel mag de komende tien jaar de advertentieruimtes in de Belgische treinstations beheren.
De advertentieactiviteiten van Amazon blijven snel groeien. Het is inmiddels een van de belangrijkste inkomstenbronnen.
Google gaat zogenoemde reguleringskosten in rekening brengen voor advertenties in verschillende Europese landen. Het gaat om advertenties van Google of YouTube in Frankrijk, Italië en Spanje.
Online videoreclame zal in 2021 het snelst groeiende digitale kanaal zijn, met een stijging van 26 procent tot 63 miljard dollar, zo verwacht Zenith in zijn zojuist uitgebrachte Advertising Expenditure Forecasts-rapport.
De nachtmerrie: je advertentie bij videos die volstrekt de verkeerde waardes uitdragen. Op YouTube is de trend om te kiezen waar je juist wél wordt getoond.
Google wil het nieuwe reclamesysteem FLoC in Chrome nu in derde kwartaal van 2023 introduceren. Tegen die tijd moet het gebruik van conventionele cookies zijn afgezworen.
Mooie beloftes over Smart Shopping-campagnes: zelfde ROI maar veel hogere volumes. Is het waar? In onze testen zijn de resultaten inderdaad veelbelovend.
Adtech-bedrijf Teads kondigt een roadshow aan langs investeerders om hen warm te maken voor de aanstaande beursgang.
Het is belangrijk om rekening te houden met de manier waarop digitale advertenties veranderen naarmate je meer uitgeeft via verschillende kanalen. Dit whitepaper legt uit hoe elke euro van je budget het resultaat moet beïnvloeden.
De online omzet van STER is in de eerste zes maanden van dit jaar tot onder de miljoen euro gedaald. De exploitant van publieke omroepen spreekt over een daling van 77 procent ten opzichte van begin 2020.
blowUP media claimt een primeur op het gebied van wat het noemt immersive content. In aanloop naar de vernieuwde Emmapassage in Tilburg is voor het eerst een unieke 3D digital Out of Home ervaring te beleven. Een enorme 3D haai zwemt rond in de binnenstad.