Clear Channel sleept megacontract voor reclame Belgische treinstations binnen
Clear Channel mag de komende tien jaar de advertentieruimtes in de Belgische treinstations beheren.
Clear Channel mag de komende tien jaar de advertentieruimtes in de Belgische treinstations beheren.
Online videoreclame zal in 2021 het snelst groeiende digitale kanaal zijn, met een stijging van 26 procent tot 63 miljard dollar, zo verwacht Zenith in zijn zojuist uitgebrachte Advertising Expenditure Forecasts-rapport.
Google wil het nieuwe reclamesysteem FLoC in Chrome nu in derde kwartaal van 2023 introduceren. Tegen die tijd moet het gebruik van conventionele cookies zijn afgezworen.
Deel 6 uit een interviewserie over het verdwijnen van cookies: José Luis Casas en Alistair Gardiner van de Boston Consulting Group (BCG).
Marcel van der Heijden, die in het verleden oprichter en managing director was van A friend of mine, lanceert samen met Allard Warmelink en Orsi Szentes het nieuwe bureau GoodKarma.
Breinprikkels als input voor webshopmarketing: de afgelopen jaren is er veel gebeurd. Wat zijn het nut, de mogelijkheden en beperkingen? We praten je bij.
Google stelt het cookieloze tijdperk uit, maar dat is geen reden om je 1st-party datastrategie uit te stellen: 5 stappen om klaar te zijn voor de toekomst.
Omdat content op social media meestal geluidloos wordt bekeken, is ondertiteling in videomarketing een must. En bovendien laaghangend fruit.
Het luxe herenmodemerk OGER besluit fors in online marketing te investeren en schakelt daarvoor de diensten van Abovo Maxlead in.
Het belang van Instagram is groot: veel jonge gebruikers en groot actief gebruik. 9 adviezen om je marketing op Instagram naar een hoger plan te tillen.
blowUP media claimt een primeur op het gebied van wat het noemt immersive content. In aanloop naar de vernieuwde Emmapassage in Tilburg is voor het eerst een unieke 3D digital Out of Home ervaring te beleven. Een enorme 3D haai zwemt rond in de binnenstad.
Klarna neemt voor een onbekend bedrag het Britse HERO over, een techbedrijf dat social shopping faciliteert voor fysieke retailers.
Mick Lodder en Joris de Bruijne lanceren vandaag hun alles-in-een e-mailmarketingdienst SOLVM. De oudgedienden zien dat e-mailmarketing voor het MKB nog te complex is en willen dat toegankelijker maken.
B2B-organisaties erkennen het belang van online verkoop. Sommige doen al meer, andere nog weinig. Alle beseffen: traditionele salesrollen gaan veranderen.
De reeds zes jaar oude Nederlandse podcast CMOtalk lanceert een internationale, Engelstalige show.