Cookieloos: Concrete oplossingen voor Google, LinkedIn en Twitter
Apple’s iOS 14 update heeft impact op je online marketing. Gevolgen én concrete oplossingen voor Google, LinkedIn en Twitter op een rij.
Apple’s iOS 14 update heeft impact op je online marketing. Gevolgen én concrete oplossingen voor Google, LinkedIn en Twitter op een rij.
Techbedrijf CM.com breidt zijn marketingpallet uit met de overname van TraceDock, een specialist in privacyvriendelijke first party data-collectie.
Het Google Merchant Center geeft een overzicht van hoe je productcatalogus ervoor staat. Met deze 5 tips gebruik je het Google Merchant Center optimaal.
Menselijk gedrag laat zich op veel verschillende manieren beïnvloeden. Behavorial of persuasive design introduceert triggers om gebruikers ‘een zetje in […]
Jumbo Supermarkten wordt ook media-exploitant en tuigt een professionele organisatie op om geld te verdienen met zijn eigen digitale media. Dit kan tientallen tot honderden miljoenen euro’s extra omzet opleveren.
Ook aan de slag met D2C? Leer je klanten kennen, denk cross-channel en meet klantgericht. O ja, en technologie staat niet op de eerste plaats.
Het aanbod en de concurrentie op marketplace nemen toe. Details in de productinformatie hebben grote impact. Met A/B-testen optimaliseer je je productfeed.
Stichting Nationaal Luister Onderzoek (NLO) rapporteert vanaf nu maandelijks de downloads van podcasts en andere audio on demand. De nieuwe standaard is toegankelijk voor de gehele markt.
Retailers spraken over CRO na het verdwijnen van third-party cookies. Drie thema’s: first-party cookies, server-side testing en CRO binnen de organisatie.
Journey Orchestration kan helpen om de klantreis van de altijd kritische consument op zijn/haar individuele wensen af te stemmen. In dit artikel lees je hoe je journey orchestration kunt inzetten, inclusief grootste uitdagingen en best practices.
MeMo2 en New Growth Strategies gaan nauw met elkaar samenwerken op strategisch niveau, zo maken ze vanochtend bekend.
Het Wereld Natuur Fonds is bezig met een digitale transitie en werkt niet meer campagnegestuurd, maar zoekt permanent contact met belangstellenden. Daarom lanceert het onder andere een voice-app.
B2B draait om persoonlijke relaties. Die zijn lastig op te schalen, maar digitaal mist de “personal touch”. Online personalisatie is echter niet moeilijk.
Alle SEO en content marketing activiteiten van NS International (NSI) zijn naar Mindshare.Greenhouse gegaan.
Kaart- en cadeauhuis Greetz staart zich bij zijn sitedesign niet blind op het realiseren van de hoogste conversieratio’s. Als een A/B-test een verslechterende conversie laat zien, kan de slechtere versie toch worden gebruikt.