Kansspelautoriteit vordert dwangsom van Lotto
De Kansspelautoriteit (Ksa) heeft een dwangsom van 10.000 euro ingevorderd bij Lotto, een merk van Nederlandse Loterij (NLO).
De Kansspelautoriteit (Ksa) heeft een dwangsom van 10.000 euro ingevorderd bij Lotto, een merk van Nederlandse Loterij (NLO).
Mozilla probeert toch weer nieuwe inkomstenbronnen aan te boren met Firefox Suggest. Dat is een zoekfunctie die gesponsorde zoekresultaten toont. De functie wordt momenteel alleen getest onder een klein aantal gebruikers in de Verenigde Staten.
Trends in twee belangrijke sectoren in e-commerce: fashion en retail. Omnichannel, AI en duurzaamheid, maar ook meer eerlijke en authentieke content.
Na Corona: terug naar school en kantoor biedt verkooppartners bij bol.com en Amazon een uniek retailmoment. Hoe kijk je of het ook interessant is voor jou?
De T-shaped marketeer! Natte droom van elke werkgever? Doel van elke young professional? Tijd om eens de zin van de onzin te onderscheiden.
In het tweede kwartaal van 2021 zijn de bestedingen aan Out of Home reclame voor het eerst sinds de uitbraak van het coronavirus weer gestegen. In totaal werd iets meer dan 40 miljoen uitgegeven aan (digitale) buitenreclame. Dat blijkt uit cijfers van koepel Outreach.
GumGum, die zich specialist noemt op het gebied van Contextual Intelligence Technologie, neemt het Nederlandse JustPremium over, een marktplaats voor rich media en video-advertenties.
Hoe ziet de toekomst van marketingcampagnes eruit? Klantdata, een gedegen analyse en customer engagement spelen in ieder geval een grote rol.
Zoekmachines willen betrouwbaarheid. In de SEO-wereld wordt de betrouwbaarheid van een website ‘autoriteit’ genoemd. Wat is het en hoe verbeter je het?
Jolanda Bakker, Director Marketing & Commercial Operations bij Vattenfall over het verdwijnen van third-party cookies: “Afwachten of wegduiken heeft geen zin.” Deel 7 (slot) uit de interviewserie over het verdwijnen van cookies.
Clear Channel mag de komende tien jaar de advertentieruimtes in de Belgische treinstations beheren.
Online videoreclame zal in 2021 het snelst groeiende digitale kanaal zijn, met een stijging van 26 procent tot 63 miljard dollar, zo verwacht Zenith in zijn zojuist uitgebrachte Advertising Expenditure Forecasts-rapport.
Google wil het nieuwe reclamesysteem FLoC in Chrome nu in derde kwartaal van 2023 introduceren. Tegen die tijd moet het gebruik van conventionele cookies zijn afgezworen.
Deel 6 uit een interviewserie over het verdwijnen van cookies: José Luis Casas en Alistair Gardiner van de Boston Consulting Group (BCG).
Marcel van der Heijden, die in het verleden oprichter en managing director was van A friend of mine, lanceert samen met Allard Warmelink en Orsi Szentes het nieuwe bureau GoodKarma.