Het Concertgebouw: moderne marketing voor een klassiek instituut
In het Concertgebouw is het allang niet meer alleen klassiek wat de klok slaat. Hoe een oud gebouw en moderne marketing automation elkaar ontmoeten.
In het Concertgebouw is het allang niet meer alleen klassiek wat de klok slaat. Hoe een oud gebouw en moderne marketing automation elkaar ontmoeten.
De Eerste Kamer heeft zoals verwacht vandaag gestemd voor een motie om reclame voor online gokken op televisie niet toe te staan tussen 6.00 en 21.00 uur.
IAB Nederland, de onafhankelijke branchevereniging voor digitaal adverteren en marketinginnovatie, heeft vijf nieuwe bestuursleden aangewezen. Dit mede in verband met het vertrek van de bestuursleden Laurens van der Heijden (DPG media) en Mascha Driessen (Microsoft), die ruim zes jaar actief een bijdrage aan het bestuur hebben geleverd.
In deel één van deze blogreeks gingen we in op het verschil van Smart Display campagnes en reguliere display campagnes. In […]
Nederlandse adverteerders haakten ook dit jaar weer massaal in op het uit de VS overgewaaide koopjesfestijn Black Friday. Mediaregistratiebureau Adfact registreerde 23,5 miljoen euro aan non-digital reclamebestedingen die direct aan Black Friday waren gerelateerd. Dat is ruim 7,5 miljoen euro meer dan in 2018.
Black Friday 2019 was het strijdtoneel om marktaandeel bij webwinkels en elektronicafabrikanten. Amazon is ook dit jaar een top drie-speler, waarbij bol.com met het nodige marketinggeweld tijdelijk de nummer één-positie overnam in Tweakers’ Pricewatch.
De populaire culinaire website De Buik, over restaurants in Rotterdam en Amsterdam, begint een marketing- en activatiebureau.
Acht SEO-experts geven hun visie op 11 SEO-trends in 2020, boordevol tips om je concurrentie ook in het nieuwe jaar voor te blijven. Doe er je voordeel mee!
Ze stopte met een carrière als strategy consultant om Hotelgift en later ook Flightgift op te zetten. Nu gaat het hard; het bedrijf van Loes Daniels groeit elk jaar met meer dan factor drie. “In 2022 wil ik het nummer één experience giftcard-bedrijf zijn, met een omzet van honderd miljoen euro per jaar.”
Formitable heeft bij een groep informal investors een miljoen euro aan groeigeld opgehaald om aan de groeiende vraag naar zijn product te kunnen voldoen.
Wat zijn nou de allerbeste manieren om de steeds slimmer wordende klant voor je te winnen? Een aantal oude én nieuwe favorieten.
Analytics legt een schat aan informatie bloot, maar waar analytics tekortschiet, maakt usability testing dat goed: het aan de oppervlakte brengen van wat mensen denken, voelen en ervaren.
Trends in B2C waaien vaak over naar B2B. Tot nu toe was dat met Black Friday niet echt het geval. Lijkt dat te veranderen?
Het is voor organisaties soms lastig te beoordelen waar de grens ligt tussen effectief ‘nudgen’ en onethische of zelfs illegale handelspraktijken.
Zijn je campagnes voor Sinterklaas, kerst en oud- en nieuw al klaar om van start te gaan? Bij Evoworks zet […]