Customer Experience19,8KRob RoodePegamentoHoe je klantcontact persoonlijker maakt met robotsCustomer Experience
Customer Engagement30,5KRedactieEmerceTUI: minder ‘reclamebureau denken’, focus op klantbetrokkenheidCustomer Engagement
Social45,6KPieter Paul van OerleAccenture Innovation en TNWWildcard: een online ijsbreker voor een offline ontmoetingSocial
Online advertising18,4KKoen de JongExpand OnlineGeneratie Alpha en de toekomst van voice adsOnline advertising
Contentmarketing16,4KSteven van VessumContentKingContent-optimalisatie: haal meer uit wat je al hebt!Contentmarketing
Duitsland13,7KRedactieEmerceWat onderscheidt Duitslands beste online winkel Zooplus van de rest?Duitsland
Online advertising29,3KBoyd van DongenExpand Online (part of Dept)Dynamic prospecting: retargeting op een nieuwe doelgroepOnline advertising
Conversie59,1KShirley van HaalemTraffic BuildersConversie-optimalisatie: kansen voor websites met weinig trafficConversie
Social2.0kEgbert van KeulenDeloitteNederlander gemiddeld 1 maand per jaar kwijt aan checken (infographic)Social
Digital Wallets29,7KRedactieEmerceMoet Apple de NFC-chip openstellen? Bedrijven willen meer concurrentieDigital Wallets
Mobile58KBrechtje de LeijB-DigitizedDe toekomst van media in de wereld van smart homes en connected carsMobile
Customer Engagement39,2KIlayda KucukosmanogluTamTam (part of Dept)User testing: hoe pak je dat professioneel aan?Customer Engagement
Customer Experience34,8KRedactieEmerceUX-onderzoekscentrum voor ANWB: ‘Elk onderzoek beter dan geen onderzoek’Customer Experience