Online advertising32,4KHessel VisserTraffic4uOnderzoek: welke online advertenties presteren het best?Online advertising
E-mailmarketing16,2KJeroen VerschoorInbox Placement: over accepted rate, bounce rate en deliverabilityE-mailmarketing
Disruptie23,8KEvert HilhorstFreshheads & take twenty oneVerantwoordelijkheid designers: gebruikers laten wennen aan AIDisruptie
Legal7.2kEgbert van KeulenDeloittePiet-Hein Boekel (LegalMatters): ‘Geen uurtje factuurtje ohne ende’Legal
Customer Service12,4KEgbert van KeulenDeloitteAlexander Wijninga (Watermelon): ‘Wij automatiseren met kunstmatige intelligentie een deel van de klantenservice’Customer Service
E-commerce platforms43,9KRedactieEmerceHEMA’s mega-operatie: technologie en werkwijzen grondig aangepaktE-commerce platforms
Publishing17,1KGonnie SpijkstraStory FirstGert-Jaap Hoekman: ‘NU.nl is een timeline, net als Facebook en Twitter’Publishing
Strategy68,2KJohan van RijnCognizantDigitale transformatie in Banking & Finance: pragmatische aanpak vereistStrategy
Security14,4KTim van der MolenBits of FreedomHoe Perfect Forward Secrecy je communicatie veilig houdtSecurity
Customer Loyalty12,7KRedactieEmerceMillennial net zo (graag) merkentrouw als babyboomerCustomer Loyalty
Customer Engagement27,9KFerry den DopperTam TamEen contentstrategie voor chatbots: de do’s en don’tsCustomer Engagement
Analytics63,8KRosalie van HasselTraffic BuildersGoogle Data Studio: zó maak je de beste dashboardsAnalytics
Disruptie10,5KRedactieEmerce‘Bank van de toekomst is virtuele assistent. Leeft u wel gezond?’Disruptie
Travel17,5KRedactieEmerceNieuwe commerciële organisatie Transavia moet digitale slagkracht vergrotenTravel