Analytics40,8KHarm te MolderExpand OnlineWaarom je door Google Analytics verkeerde conclusies trektAnalytics
Contentmarketing27,2KRedactieEmerceDe datagedreven redactie: eerste stappen met machine learningContentmarketing
Customer Engagement34,1KFred van WesteropEngagement Factory / Blend 360Engagementkloof: van klantvriendelijk naar klantgerichtCustomer Engagement
Internet of Things37,7KPieter Paul van OerleAccenture Innovation en TNWSODAQ’s slimme sensoren koppelen 1.001 dingen aan het IoTInternet of Things
Duitsland27,8KEva Hoefsloot SchmeinkFingerspitzengefühlLast mile in Duitsland: consument wil controleDuitsland
Retail10,9KWijnand JongenThuiswinkel.orgWat er fout gaat met leren en werken in ‘onlife retail’Retail
Customer Engagement27,4KFrank KoppenCtacCustomer engagement: vijf belangrijke ontwikkelingenCustomer Engagement
Analytics35,7KAnita MooijKG Online MarketingHoe haal je het meeste uit je Google Shopping campagnes?Analytics
Security1.8kEgbert van KeulenDeloitteMelanie Rieback (Radical Open Security): ‘Openheid en transparantie leiden tot meer veiligheid’Security
Marketing automation16KRedactieEmerceOpties in marketing automation benutten? Denk aan de tech-strategieMarketing automation
B2B Digital27,9KFrank HusmannInternetondernemerHoe sales en marketing samen meer conversie realiserenB2B Digital