Disruptie26,7KRedactieEmerceCDO, CMO of iemand anders? Wie wordt verantwoordelijk voor digital?Disruptie
Web-design89,3KRedactieEmercePopulariteit chatapps en chatbots beïnvloedt web- en app-designWeb-design
Contentmarketing136,5KKelly GrotzingerTraffic BuildersHoe bereik je Millennials en Generatie Z met je content?Contentmarketing
Mobile10,1KEgbert van KeulenDeloitteJeroen van Glabbeek (CM): ‘SMS nog steeds een houdbare business’Mobile
Service Design12,9KDaan BrittanSoda StudioHoe we binnen 2 dagen 4 smart-tv challenges oplostenService Design
Duitsland15,7KRedactieEmerceDuitse bedrijven bereiden zich het beste voor op Internet of ThingsDuitsland
Disruptie12,3KEgbert van KeulenDeloittePaul Blok (Marketingstrateeg): ‘Mensen meekrijgen in verandering is de grootste uitdaging’Disruptie
Contentmarketing23,2KHein MedemaPubnxtPrestaties van content verhogen: de Crocs @ Work caseContentmarketing
Legal15,1KJasper JansbekenICTRechtBehavioural targeting: zijn pseudonieme gegevens wel zo onschuldig?Legal
Conversie18,2KMarco DisseldorpAdobeConversie smartphone Benelux blijft achter bij andere landenConversie
Legal19,6KMike LanderbartholdSOLV AdvocatenIndustrie keert zich tegen verordening netneutraliteitLegal
Venture2.4kEgbert van KeulenDeloitteRonald van den Hoff (Seats2Meet): het samenspel van het oude en het nieuweVenture
Start-ups25,1KPieter Paul van OerleAccenture Innovation en TNW‘Wilt u de kassabon of wilt u liever Checqen?’Start-ups