Customer Loyalty2.3kEgbert van KeulenDeloitteWaarom ontvolgen consumenten? (infographic)Customer Loyalty
E-mailmarketing17,4KWies HilbrinkVe InteractiveVijfstappenplan om klanten met verlaten winkelwagens te benaderenE-mailmarketing
Customer Loyalty36KWilco De BieMagnedsWaarom sparen wij? De psychologie achter spaarprogramma’sCustomer Loyalty
Contentmarketing35KRedactieEmerceHoe PepsiCo met content marketing Coca-Cola wil verslaanContentmarketing
Start-ups3.5kRuud HendriksStartupbootcamp, BNRColumn: Urgentie is voor ambtenaren slechts een Scrabble-woordStart-ups
E-mailmarketing13,9KGerrit van LeeuwenSpringbokWelkomstmail voorspeller van toekomstig succesE-mailmarketing
Marketing20,1KRedactie EmerceEmerceDe belangrijkste conclusies van Friends of Search (video)Marketing
Online marketing20,5KIngrid ArcherSPOTONVISIONDe nieuwe marketeer: Het belang van Digitaal en Data (3)Online marketing
Marketing24KHerman Couwenbergh/cc Couwenbergh CommuniceertTwitter opent analytics dashboards met ‘best of…’ statsMarketing
Customer Experience23KRedactieEmerceStandaard in customer experience verschuift: wat niet en wél te doenCustomer Experience
Marketing2.6kHans VoornVoor Elkaar HoldingSocial: de Tom Sawyer strategie als business modelMarketing
E-commerce27,8KRoelant PrinsAdyenWebwinkel uitbreiden naar China? Dit zijn de betaalmogelijkhedenE-commerce
Customer Loyalty13KLaura VogelsEmerceGen Y-klant ontevreden over Nederlandse verzekeraarCustomer Loyalty