Thera van Steveninck (KPN NetwerkNL): ‘Uitrol glasvezel maakte ‘digital first’-gedachte noodzakelijk’
KPN NetwerkNL maakte met de inzet van een datagedreven klantreis en functionele tools een digitale ommezwaai.
KPN NetwerkNL maakte met de inzet van een datagedreven klantreis en functionele tools een digitale ommezwaai.
Empathie, personalisatie en gebruiksgemak zijn cruciaal voor klantrelaties blijkt uit de vierde editie van het State of the Connected Customer-onderzoek.
Bij de inzet van voice- en chatbots is een goede inrichting en slim gebruik van analytics cruciaal voor het verbeteren van de klantervaring.
Fakenews, bubbels, cyberpesten: jongeren lopen er regelmatig tegenaan. Start-up Too Much Info wil scholieren meer mediawijsheid en cyberskills meegeven.
Lastig sales-gesprek? Drie technieken om de klant toch naar je hand te zetten.
De lessons learned van een jaar lang vol online workshops: wat werkt wel? En wat werkt niet? Acht tips en tools voor een effectieve workshop op afstand.
Arno Otto startte begin 2020 als Chief Transformation Officer bij Talpa Network. Een interview over de verbinding tussen radio, tv en social.
Voor marketeers moet het wekken van vertrouwen hoog op de agenda staan dit jaar. Het vertrouwen van veel consumenten heeft een flinke knauw gekregen.
Coolblue is van 390 onderzochte bedrijven de beste in digitaal klantcontact, zo blijkt uit onderzoek. Nederland scoort sowieso goed, want er staat nog drie bedrijven in de top vijf.
Digital events hebben eigen eisen en ingrediënten om het spannend te houden. Zeven praktijklessen.
Lastig in een salestraject: de klant probeert je met een smoesje af te wimpelen. Verkoopbeest Jordan Belfort heeft een prima trucje om daarmee om te gaan.
Webinars: een must tijdens lockdowns, maar ook in ‘normale’ tijden nuttig om je boodschap over te brengen. Alle do’s en en don’ts in een handig stappenplan.
In korte tijd is de B2B-markt overgestapt naar digitaal werken. Hoe ga je daar in je sales-werk mee om? Vijf vragen over digitale salestrajecten.
PR- en communicatiebureau Yellow Communications, vooral gespecialiseerd in de promotie van IT-gerelateerde bedrijven, gaat verder als Clarity. In september maakten beide bureaus de overname al bekend.
Het inzetten van influencers en andere content creators om maatschappelijke kwesties, zoals vaccineren of Covid-19-maatregelen, aan te kaarten bij moeilijk bereikbare online doelgroepen werkt. Tot die conclusie komt Roel Lutkenhaus van de Erasmus Universiteit.