Polestar: het leven en voelen van een merk
Alle conventies mochten de deur uit. Een nieuw merk en een compleet nieuw digitaal landschap. Code D’azur ging de uitdaging aan.
Alle conventies mochten de deur uit. Een nieuw merk en een compleet nieuw digitaal landschap. Code D’azur ging de uitdaging aan.
Hillenaar Outdoor voegt een digitaal scherm langs de A44 toe aan het portfolio. Dat is een belangrijke verkeersader die Den Haag verbindt met de A4. Het scherm is vanaf 1 juli actief, maar kan nu al door adverteerders geboekt worden.
De Belgische start-up Connus breidt zijn diensten uit naar de Nederlandse en Franse markt. In mei lanceerden de drie jonge Gentse ondernemers achter Connus een gloednieuwe versie van hun platform om influencer marketing voor bedrijven efficiënter, budgetvriendelijker en authentieker te maken.
Wil je gaan A/B-testen op je website, maar is het er nooit van gekomen? Ga aan aan de slag met Google Optimize om het maximale uit je website te halen.
Hyperpersonalisatie is een mooie aanvulling voor de toekomst waarbij we ons richten op ‘cookieloos’ adverteren.
Lidl trekt miljoenen kijkers op het YouTube-kanaal waar de supermarktketen live en on demand kookshows uitzendt.
Een blog alleen als je tijd en moeite besteedt aan kwaliteit. Korte teksten zijn bij Google’s algoritme niet populair en op flutinhoud knappen je lezers af.
Stijn Mentrop is begonnen als Director Marketing & Communications bij McDonald’s Nederland. Naast de dagelijkse leiding over alle marketing en communicatie activiteiten, geeft hij invulling aan de strategische positionering van het familierestaurant.
Inwoners van de Zweedse hoofdstad Stockholm krijgen wekelijkse actuele informatie over CO2-uitstoot van het land op digitale billboards te zien. Hiertoe slaan twee start-ups uit de data- en analyticshoek de handen ineen.
Wie deze zomer omkomt van de dorst, tikt ‘water tap’ in op Google Maps en hij ziet direct waar alle gratis watertaps in de buurt staan. Flessenmaker Dopper is verantwoordelijk voor deze nieuwe datalaag.
Opnieuw heeft een groot aantal bedrijven zich aangemeld voor de Programmatic Awards. Onder leiding van juryvoorzitters Marianne Deenik (Amazon Ads), Marvin Vaquier Droop (Master of Digital), Kevin Donker (OMD Nederland) hebben de verschillende vakjury’s vandaag de genomineerde cases en talenten bekendgemaakt. De uitreiking vindt dit jaar plaats op dinsdag 5 juli in de Kanarie Club, Amsterdam.
Mike Ryan deelt zijn inzichten over campagnes, Performance Max, biedstrategieën en zijn verwachtingen over hoe PPC-advertenties er bij Google uit gaan zien.
Merken lijken in hun uitingen steeds meer op elkaar, maar echte emotie ontbreekt. Daarmee staat de merkrelevantie onder druk. Hoe breng je de emotie terug?
Veronique d’ Hooghe is aangesteld als market lead voor Merkle Nederland. Daarnaast is Ernst-Jan Kneefel benoemd als COO voor Merkle Noord-Europa.
Vanwege het lange weekend hadden we de foto’s van de Dutch Interactive Awards (DIA) van afgelopen donderdag nog even opgepot. Maar hier zijn ze dan. Voor wie er bij was of er graag bij had willen zijn.