Test met overstap Smart Shopping naar Performance Max: wisselende resultaten
Smart Shopping-campagnes wordt omgezet naar Performance Max: de tijdlijn die Google heeft geschetst en de eerste resultaten bij drie van onze klanten.
Smart Shopping-campagnes wordt omgezet naar Performance Max: de tijdlijn die Google heeft geschetst en de eerste resultaten bij drie van onze klanten.
Reclamegroep GroupM voegt vier bureaus samen tot twee. Essence en MediaCom fuseren tot EssenceMediacom en Mindshare en Neo voltooien een integratie die enkele jaren geleden is begonnen.
Prins maakte in 2000 als productiebedrijf de bewuste keuze om van een productgerichte in een consumentgerichte organisatie te veranderen en zich ook online meer te profileren. Het is een Nederlands familiebedrijf dat 100% natuurlijke honden- en kattenvoedingen levert aan onder meer dierenspeciaalzaken, tuincentra, fokkers, asielen en pensions.
Antwoord op vragen over MarketingOps: hoe is het werken met MarketingOps ingericht, wat zijn de rollen en functies, en hoe bereik je de beste resultaten?
Het social media bureau Somention gaat aan de slag met webcare, community management en monitoring voor alle sociale kanalen van MediaMarkt Benelux zoals Facebook, Instagram, TikTok, YouTube en Twitter.
Vandaag is de zeventiende editie van Emerce100 verschenen, een speciale jaarlijkse uitgave van Emerce. Hierin lees je hoe beslissers uit […]
Accenture Interactive gaat verder als Accenture Song. Met als nieuwe belofte ‘Growth through relevance at the speed of life’, al blijven de bedoelingen vaag in een veel te wollig geformuleerd persbericht.
Creatief digitaal bureau Happy Horizon versterkt zich in de regio Amsterdam en Utrecht met communicatie- en ontwerpbureau OSAGE. Er komen 55 specialisten op het gebied van interactie en communicatie bij.
De Belgische staatssecretaris voor Consumentenbescherming Eva De Bleeker (Open Vld) en het Communicatie Centrum kondigen concrete richtlijnen aan voor influencers die online reclame willen maken.
Maatschappelijk verantwoord merk? Een advertentiestrategie hoort daarbij. Dus: bewust en ‘brand-safe’ adverteren, naast content die bij je waardes past.
De bestedingen aan digitale advertenties in Nederland zijn in 2021 met 34 procent gegroeid, nog meer dan verwacht. In totaal besteedden adverteerders ruim 3,1 miljard euro aan digitale advertenties.
Online broker BUX trekt Dan Zbijowski als Chief Marketing Officer aan. Hij verlaat Berlijn, waar hij leiding gaf aan het marketingteam van het beursgenoteerde maaltijdbezorgingbedrijf Delivery Hero SE.
Wat zijn de ‘new solutions’ voor targeting en tracking? Hoe zorg je dat jij koning wordt over content, in plaats van alleen maar te blijven praten over ‘content is king’? En hoe zet je succesvol in op data, profiling en personalisatie? Ontdek het met early bird korting, tijdens Emerce Digital Marketing Live! op 2 juni in de Beurs van Berlage. Zeven zalen; groots, meeslepend en inspirerend!
Performance Max belooft nog effectievere campagnes: lees de ‘learnings’ uit de praktijk over hoe je het meeste resultaat haalt uit een Performance Max-campagne.
Google past zijn eigen cookiebeleid aan. Voortaan kunnen Europese gebruikers met één klik cookies weigeren.