Hoe Praxis de klantloyaliteit vergroot met Augmented Reality
Hoe kan Augmented Reality helpen bij het vergroten van je klantloyaliteit? Praxis laat het zien in haar app. In deze […]
Hoe kan Augmented Reality helpen bij het vergroten van je klantloyaliteit? Praxis laat het zien in haar app. In deze […]
Is je website wel duidelijk genoeg? Wedden van niet! Leer van Arjen Hanssen waar er op dit vlak winst te behalen valt.
ShowHeroes Group, een onafhankelijke leverancier van video-oplossingen, neemt de PlayAd Media Group over. Hierdoor stijgt het totale aantal maandelijkse video-impressies van ShowHeroes Group van 2,5 miljard naar 2,8 miljard.
Cannes Lions maakt bekend dat het Festival of Creativity van 20 tot 24 juni 2022 terugkeert naar Cannes, zij het in een hybride variant.
LinkedIn experimenteert in een vroeg stadium met productpagina’s als aanvulling op pagina’s rond bijvoorbeeld reisbestemmingen en restaurants.
Het gisteren gehouden Friends of Search stond dit jaar in het teken van onder meer search measurement, search hygiëne en Machine Learning en AI. Dit jaar was Reprise er ook weer bij om naar de verschillende experts te luisteren. De belangrijkste take aways.
Dept heeft twintig onderscheidingen binnengesleept bij de Lovie Awards, de meest prestigieuze prijs voor digitaal werk in Europa.
Bij personalisatie draait het vooral ook om wat de intentie van de klant is. Denk dus niet alleen aan wie je klanten zijn, maar vooral ook wat ze zoeken.
Debora de Roos wordt de nieuwe directeur marketing van Corendon. Zowel de marketingactiviteiten voor de touroperator, airline als de hotels […]
Customer Data Platform: resultaat is vaak te veel werk, te weinig ROI. Meer grip op klantdata vraagt om strategische herbezinning.
Een digital experience platform kan het antwoord zijn op een CMS dat te veel tools moet krijgen om te voldoen aan alle marketingwensen.
Crisiscommunicatie: hoe TUI tijdens de coronauitbraak een positief sentiment creëert op hun social media kanalen.
Tijdens Friends of Search Amsterdam zijn vandaag de winnaars van de Friends of Search Awards 2021 bekendgemaakt. In de categorie SEO kwam viaBOVAG.nl als winnaar uit de bus. In de categorie SEA (PPC) trok HEMA aan het langste eind.
Ad Alliance, het reclameverkoophuis van RTL Nederland, ViaCom, Disney en Discovery, en podcastpartij Dag & Nacht Media bundelen de krachten om podcast adverteren ‘naar een hoger niveau te tillen’. Er wordt samengewerkt op het gebied van pre- en post-roll verkoop.
Account Based Marketing (ABM) is de Nederlandse B2B-marketing en -sales aan het veroveren. Let op een snelle en efficiënte implementatie.