Up-to-date met adverteren op Google: Text Ads en Smart Shopping-campagnes
Wat zijn de laatste trends op het gebied van online advertising bij Google met Text Ads en Smart Shopping?
Wat zijn de laatste trends op het gebied van online advertising bij Google met Text Ads en Smart Shopping?
Vanaf 2022 zullen de third party cookies ook verdwijnen uit de Google Chrome browser (marktaandeel van 56%). En nu?
Zoom gaat advertenties op het web tonen in de gratis versie van zijn videovergadersoftware. Voorlopig verschijnen die alleen als een gesprek eindigt.
Criteo, een leverancier van reclametechnologie, heeft de winst zien groeien van vijf naar 24 miljoen euro in het tweede kwartaal. De verkopen namen toe met acht procent.
Gelaagde campagnes zorgen dat jouw advertenties op social media maximale impact maken in alle fases van de klantreis.
Wijl jij ook online succes hebben met je lokale vestiging? Let dan in ieder geval op deze 8 succesfactoren.
Kunstmatige intelligentie hielp de klantenservice van hypotheekverstrekker Florius om hun werk toch te kunnen doen tijdens de lockdown. Daarnaast helpt voice AI hen om beter, sneller klantgesprekken te voeren.
Alleen met de juiste UX-onderzoeksstrategie komt het perspectief van de klant op tafel en worden aannames van interne stakeholders uitgedaagd.
Wat zijn de belangrijkste mediatrends van 2021 waar contentmakers, marketeers en adverteerders rekening mee moeten houden?
Met meer dan vijftig media-exploitanten en honderden geregistreerde adverteerders is het advertentieplatform van Media Futures Market dinsdag officieel van start gegaan.
Digitaal meetspecialist MeMo2 brengt een nieuwe technologie uit waarmee merkmanagers real-time de sterkte, uniekheid en waarde van hun merk, en de fluctuaties daarin, continue kunnen monitoren. Het is voor het eerst dat er echte analytics op het merkdomein wordt gepresenteerd.
Strategisch marketingbureau Bambuu neemt alle marketingwerkzaamheden van digitaal bureau Webreact over. Dat gebeurt na een lange periode van samenwerken.
Als je geen rekening houdt met UX levert SEO niets op, vindt SEO- & UX consultant Astrid Kramer. Dus hoe kunnen SEO en UX elkaar ondersteunen?
Snap, Facebook, Twitter en YouTube liegen een beetje als ze zeggen geen last te hebben van strengere privacyregels. Een techbedrijf in de reclamesector rekent voor dat zij gezamenlijk twaalf procent van hun reclame-omzet zagen verdampen. Miljarden dollars.
Marketing met behulp van tracking en analyse ondergaat een transformatie door het afschaffen van third party cookie tracking. Hoe nu verder?