Bereid je voor op het aanstaande shoppingseizoen: Content (2/4)
Een goede contentmarketingstrategie draait niet alleen om de content zelf, maar ook om de totale customer journey en het verbinden van contentkanalen.
Een goede contentmarketingstrategie draait niet alleen om de content zelf, maar ook om de totale customer journey en het verbinden van contentkanalen.
Coolblue laat zien hoe je YouTube slim inzet. Het bedrijf weet waarvoor gebruikers naar het platform komen en speelt daar op in met zijn productrecensies.
Onder invloed van digitalisering worden B2B-relaties vluchtiger. Voor B2B-marketeers die technologie omarmen is er een wereld te winnen in de buyer journey.
Branchevereniging DDMA vindt een verbod op advertentie-activiteiten op digitale platforms onacceptabel. Zij reageert hiermee op een brief van Europarlementariërs. Het is effectiever om te kijken hoe we het bestaande advertentie-ecosysteem kunnen verbeteren, zegt de vereniging.
In 2021 had LinkedIn ruim 5 miljoen gebruikers, vooral professionals. Reden genoeg om de targetingmogelijkheden voor advertenties nader te bekijken.
Snap kondigt de lancering aan van Arcadia, een nieuwe wereldwijde creatieve studio voor branded augmented reality.
Instagram gebruikers kunnen vanaf vandaag ook berichten plaatsen via het web. Tot voor kort konden op het web alleen berichten gelezen worden. Er zijn wel beperkingen: video’s mogen niet langer zijn dan een minuut.
Een website die écht is gemaakt rondom een optimale gebruikservaring helpt enorm in de klantreis. Met deze richtlijnen realiseer je de best mogelijke klantervaring.
Voor dit rapport hebben we 2000 consumenten onderzocht om te ontdekken waar ze op letten bij het kiezen van een merk. In de antwoorden zien we een belangrijke ontwikkeling; betrouwbaarheid.
Linehub neemt een strategisch belang in market intelligence specialist Trendata en marketingbureau New-Media.
Hoe maak je een wereldwijd Corporate Social Responsibility (CSR)-programma lokaal relevant? Bijvoorbeeld door samenwerking met partners: doing well by doing good.
Meer dan zestig procent van de producten die in Google Smart Shopping-campagnes zitten, worden amper vertoond. Webwinkels voelen zich niettemin genoodzaakt die sleepers te blijven tonen.
Corona toont: luisteren naar je individuele klanten is essentieel. Met realtime decisioning-technologie kan dat, maar implementatie is vaak een hindernis.
Twintig Europarlementariërs van vier grote partijen vragen de bestuursvoorzitters van de 100 grootste bedrijven van Europa om niet meer te adverteren via Facebook en Google.
Marketeers nemen vaker hun toevlucht in marketing automation om efficiënter te werken en vitale contactpunten met klant te automatiseren.