Een andere kijk op tracking na het verlies van 3rd party cookie tracking
Marketing met behulp van tracking en analyse ondergaat een transformatie door het afschaffen van third party cookie tracking. Hoe nu verder?
Marketing met behulp van tracking en analyse ondergaat een transformatie door het afschaffen van third party cookie tracking. Hoe nu verder?
LinkedIn rolt zijn Services Marketplace wereldwijd uit nu de publieke betatest in de Verenigde Staten is afgerond. De nieuwe dienst gaat de concurrentie aan met andere marktplaatsen waar freelancers hun diensten aanbieden.
100 euro per maand meer salaris en eindelijk een fatsoenlijk pensioen. Dat zijn de belangrijkste eisen van de callcentermedewerkers voor hun nieuwe cao. Zij bieden deze maandag samen met FNV, CNV en Qlixs persoonlijk aan bij werkgeversvoorzitter Ronald van Schijndel in Rotterdam.
Wat zijn volgens het Nederlandse publiek de beste en populairste websites en apps van 2021? We zijn bijna halverwege de stemrondes, die op 17 november sluiten. Nieuw dit jaar: De website van het Jaar is nu onderdeel van The Web Awards!
Sales vraagt om leads. Kies je als marketingmanager kwantiteit en snelheid of kwaliteit en de lange termijn? Hier de voor- en nadelen op een rij.
Het is niet handig reclame te maken voor producten die niet in de magazijnen of schappen liggen. Daarom vrezen kenners dat adverteerders komende tijd de hand op de knip houden en budgetten beperkt houden.
Met in deze editie interviews en verhalen over marketplaces, 70 jaar televisie Nederland, de toekomst van Appstores en nog veel meer.
Tachtig procent van het Nederlandse internetverkeer bij uitgevers bevat first-party ID’s, zo laten cijfers van technologiebedrijf Adform zien. De online reclamemarkt beweegt zich weg van privacyschendende tracker- en cookiepraktijken.
Media- en reclamebureau GroupM groeide afgelopen jaar met zeventien procent. Wunderman Thompson schrijft volgens eigenaar WPP Group ook dubbele cijfers.
ViaBOVAG.nl, Smulweb en Intergamma maken kans om de Friends of Search Awards te winnen in categorie Search Engine Optimization (SEO). In de categorie Search Engine Advertising (SEA) dingen Albert Heijn, HEMA en Heinen Delfts Blauw mee.
Digital Out of Home (DOOH) inkoopplatform Sage+Archer lanceert een nieuw advertentieformaat The Cube, een geanimeerde creatie die bestaat uit twee of drie zijdes die automatisch roteren.
De bekende Adobe toepassingen Photoshop en Illustrator zijn voortaan ook direct te gebruiken op het web, zonder downloads. Ook is geen Creative Cloud-abonnement nodig om bestanden te bekijken of van commentaar te voorzien.
In 2018 was Rabobank de launching partner bij de Nederlandse versie van de Google Assistent. Product Manager Justin Meijer over de Rabobank Voice Assistent.
dentsuACHTUNG! breidt het bureau verder uit met een nieuwe hub gespecialiseerd in merkpositionering en identiteit. Tabi Aziri, Gerben van der Zwaard en Joeri Bakker leiden het team dat nieuwe en gevestigde merken de juiste fundering moet geven voor de klantreis.
RapNieuwsTV, Instavandaag, Streamwijzer, Chicklit.nl en Skoften zijn vanaf vandaag onderdeel van Just Another Network. Het jongerennetwerk gaat exclusief de exploitatie van deze titels verzorgen.