De evolutie van Marketing Automation
God versus Darwin: Blijft Marketing Automation een geloof, of gaat de evolutie vanaf nu toch echt doorzetten?
God versus Darwin: Blijft Marketing Automation een geloof, of gaat de evolutie vanaf nu toch echt doorzetten?
Wat is de toekomst van Digital Marketing in een cookieless tijdperk? En hoe kan je hier als organisatie optimaal op voorbereiden?
Mede vanwege de impact van de corona-pandemie is het gedrag van de consument veranderd. Van de elf types die het onderzoek van Euromonitor heeft gedefinieerd, zijn er twee die eruit springen: The Self Care Enthusiast en The Empowered Activist. Clemmentijn Treinen, Commercial Director Microsoft Advertising, laat er op EDAY haar licht over schijnen.
Wikimedia Nederland organiseert morgen, zaterdag 13 november, WikiconNL. Een virtuele conferentie over Wikipedia, Wikimedia en vrije toegang tot informatie in de breedste zin van het woord.
Nu Google meer over de werking van hun platforms onthult, moeten SEO’s mee-evolueren en nog technischer worden, aldus SEO-kanon Bartosz Góralewicz.
Verouderde praktijken kunnen toch vaak lang doorgaan. Dit zijn zeven veelgemaakte fouten die je vrij eenvoudig kunt vermijden of herstellen.
Reiswinkel Prijsvrij moet meer dan een ton betalen aan TradeTracker. Het bedrijf weigerde facturen te betalen, omdat reizen als gevolg van corona werden geannuleerd. De rechter sommeert Prijsvrij de rekeningen alsnog te voldoen, meldt het AD vanavond.
Hoe laat je content werken voor de groei van je merk? Leer hoe je de effectiviteit van content meet en maximaliseert.
Hoe je de klantervaring naar een hoger niveau tilt? Authentieke B2B-ervaringen bieden in een tijdperk van grenzeloze data.
Het kostte enige overtuiging, maar Henkel (bekend van Persil en Silan) is tegenwoordig prominent aanwezig op TikTok. Logisch, zegt Chris Romer (Wayne Parker Kent) op Emerce EDAY, want op TikTok is schoonmaken een rage.
Moeten we nog steeds spreken over digital marketing of zou iedere marketeer een digital marketeer moeten zijn?
Hoe het Vodafone/Ziggo is gelukt om de omzet uit e-commerce te verdubbelen in 2 jaar tijd? Data-driven marketing.
De digital marketing branche ontwikkelt zich snel. Dat leidt ook tot meer overnames. Rens Knevels, overnamespecialist bij Match Plan, schetst de situatie.
Adeptiv, het label van onder meer Yourzine en Searchresult, neemt de naam van zijn nieuwe eigenaar aan: Springbok. Het zint op meer overnames.
Google geeft een gevoel van schijnveiligheid met het uitstel van uitfaseren van 3rd party cookies in browser Chrome, stelt Chris Park.