De volgende generatie CMO’s verandert het marketingvak voor altijd
De Chief Marketing Officers van de toekomst hebben hun eigen priorieteiten, zo toont onderzoek onder senior marketeers. Doe daar nu al je voordeel mee.
De Chief Marketing Officers van de toekomst hebben hun eigen priorieteiten, zo toont onderzoek onder senior marketeers. Doe daar nu al je voordeel mee.
Slechts 10 procent van de respondenten in een onderzoek van branchevereniging DDMA denkt dat personalisatie binnen drie jaar niet meer mogelijk is door wijzigingen in regelgeving en technologie. Een minderheid dat marketing in het algemeen minder effectief wordt door het verdwijnen van third-party cookies. Er lijkt in de data-driven marketingsector dus weinig angst voor deze ontwikkelingen.
Raymon de Kruijff neemt het merendeel van de aandelen in het Rotterdamse creatieve b2b-bureau Admix over. aatad
Overnames in de wereld van digital agencies hebben direct impact op de bedrijfsstrategie van middelgrote en kleine bureaus. Hoe bepaal je je toekomst?
Door slim gebruik te maken van neuro-usability-onderzoek kan je de conversie een flinke boost geven. Maar hoe pak je dat aan?
Google’s pagina met zoekresultaten verandert. Een blik op de VS laat zien wat er nog aankomt. Vijf veranderingen en de consequenties voor je SEO-strategie.
Plantaardige shoarma heeft een rijker man gemaakt van Marcel van der Heijden, in overdrachtelijke zin. De inzichten over een duurzaam merk bouwen die hij bij Karma Kebab opdeed, neemt de ondernemer mee naar zijn nieuwe bedrijf: bureau GoodKarma.
COVID-19 en een nieuwe generatie beslissers zorgen voor een versnelling in de digitalisering van het B2B-marketingproces. Hoe haak je hier slim op in?
Reclameboodschappen die direct in de e-mailinbox worden weergegeven, vallen onder de E-Privacyrichtlijn, zo heeft het Hof van Justitie geoordeeld. Een opt-in is noodzakelijk.
De ChristenUnie en SP vinden dat er te veel reclame voor online gokken op de Nederlandse mediagebruiker afkomt. De partijen dienen een voorstel in om dat aan banden te leggen.
Weet wat je lezer interesseert. Pas je advertentie daar op aan. Zet die uiting op een zichtbare plek. Drie voorwaarden voor het plaatsen van advertenties.
We Are Era breidt zijn consultingactiviteiten uit met een zogeheten Social Intelligence Hub. Media- en marketingprofessionals vinden daar een bundeling van psychografische als demografische inzichten en analyses van online gebruikersgroepen.
Sociale media zijn ongeschikt voor kinderen. Dat concludeert de Consumentenbond, die acht social media-apps doorlichtte. De platforms houden te weinig rekening met de kwetsbaarheid van kinderen, schenden de privacy en hebben te weinig kindvriendelijke instellingen.
Hoe call tracking vier keer zoveel data inzichtelijk kreeg bij DELA, wat leidde tot verbetering van campagnes, landingspagina’s en processen.
blowUP media lanceert in Hoog Catharijne in Utrecht wederom een bijzonder LED scherm. The Emerald, het grootformaat vierzijdige digitale LED scherm van bijna 60 m2 komt vanuit het plafond in het shopping center naar beneden.