Forse toename in aantal overnames bij digital marketing agencies
De digital marketing branche ontwikkelt zich snel. Dat leidt ook tot meer overnames. Rens Knevels, overnamespecialist bij Match Plan, schetst de situatie.
De digital marketing branche ontwikkelt zich snel. Dat leidt ook tot meer overnames. Rens Knevels, overnamespecialist bij Match Plan, schetst de situatie.
Adeptiv, het label van onder meer Yourzine en Searchresult, neemt de naam van zijn nieuwe eigenaar aan: Springbok. Het zint op meer overnames.
Google geeft een gevoel van schijnveiligheid met het uitstel van uitfaseren van 3rd party cookies in browser Chrome, stelt Chris Park.
TrueClicks-oprichter Wijnand Meijer vindt de manier waarop Google zijn Aanbevelingen weegt verre van optimaal. Wat gaat er precies mis?
Personeel vinden is lastig. Zorg dus dat sollicitanten een positieve indruk van je organisatie hebben. Dat lukt alleen met daden, niet met mooie woorden.
Datagestuurde attributie in digitale marketing staat onder druk vanwege wettelijke en technische beperkingen. Wat brengt de toekomst?
Echt goede chatbots kunnen organisaties helpen om gecontroleerd te groeien. Maar hoe werkt dat precies? En waar moet je op letten?
Full service internetbureau Zicht online en strategisch ontwerpbureau Fabrique bundelen de krachten en gaan samen verder onder de naam Fabrique.
Marketing gaat over mensen: ze begrijpen en je in ze inleven. Daarin zijn vrouwen vaak beter. Meer AI betekent: empathie bij mensen wordt belangrijker.
De belangrijkste laatste innovaties op het gebied van social media: hoe bouw je een sterk merk met behulp van content?
Verzamelen, opschonen en verrijken: zo haal je meer rendement uit je marketingactiviteiten met de juiste first-party data.
Branchevereniging DDMA heeft er een nieuwe commissie bij, die zich specifiek zal bezighouden met fieldmarketing. Dat is een vorm van marketing met als uitgangspunt het neerzetten van een merkbeleving in een 1-op-1 situatie.
Vandaag opent Koning Willem-Alexander het depot van Museum Boijmans Van Beuningen, een groot spiegelend gebouw middenin Rotterdam. De mobiele app speelt als verteller, gids en vraagbaak een centrale rol voor bezoekers van de nieuwe, centrale opslagplek.
Contextual Advertising als alternatief voor cookies: op de gebruiker afgestemde content in een relevante context. Je volgt niemand en slaat niets op.
De DDMA Dutch CRO Awards 2021 zijn gewonnen door John Beerens, bol.com, Pearle en RTL Nederland. Transavia wist de publieksprijs in de wacht te slepen.