More stories

Premium

Infographic: zo kies je de kleur voor je website

Het team van Website Builder Expert heeft een nieuwe gids samengesteld met tips over het kiezen van de juiste kleuren voor je website, op basis van psychologische impact en reacties van consumenten. Je denkt misschien dat je niet wordt beïnvloed door kleuren, maar de juiste kleurselectie kan de bedrijfsresultaten aanzienlijk beïnvloeden. Denk aan Coca-Cola en je zult je waarschijnlijk hun levendige rode blikjes voorstellen.

Web-design
Premium

UEFA tekent sponsordeal voor ‘cryptomunten’

De Europese voetbalorganisatie UEFA gaat fan tokens, of: virtuele spaarmuntjes, uitgeven. Daar kunnen waarmee voetbalfans waarde toevoegen aan de muntjes van hun eígen club.

Blockchain
Premium

Spotify doet overnames voor audio-analytics

Spotify doet in de VS twee overnames om adverteerders beter te bedienen in de toekomst. De combinatie van Podsights en Chartable moet betere data over luisteraars opleveren en hoe zij reageren op reclamecampagnes op het audioplatform.

Analytics
Premium

Nieuw adtech bureau voor Out of Home

O2H Creative Solutions is het nieuwe ad-tech productiebureau dat zich specialiseert in het bieden van ‘creatieve oplossingen’ binnen het gehele (digitale) Out of Home landschap.

Online marketing
Premium

Google: Reclametrackers spoedig weg uit Android

De media- en reclamewereld gaat wereldwijd een nieuwe fase in. Third party trackers op het web zijn op sterven na dood. Op iOS zijn ze verleden tijd en nu is ook Android aan de beurt. AdID verdwijnt in 2024.

Online advertising
Premium

Embassy of Dutch Creativity dit jaar weer live in Cannes

De Nederlandse digitale en creatieve sector stuurt voor het eerst in twee jaar weer een fysieke vertegenwoordiging naar het Lions festival in Cannes.

Creative

Haal het maximale uit LinkedIn: 8 tips voor meer impact

Wil je meer halen uit je LinkedIn? Tips en advies om het maximale uit je LinkedIn bedrijfsaccount te halen. Zo maak je snel meer impact met je posts! 

Social
Premium

Coinbase-app en site offline door Super Bowl-reclame

Als er één commercial was tijdens de Superbowl die de tongen loste maakte, was het wel die van Coinbase. Dat liet seconden lang enkel een stuiterende QR-code zijn.

Marketing
Premium

TikTok grootste datagraaier van alle socialmedia

TikTok en YouTube zijn de grootste datadraaiers onder de socialmedia. De Chinese video-app spant de kroon, omdat deze tjokvol trackers van derde partijen zit.

Marketing
Premium

RTL: Nog geen besluit over trackingcookies

RTL Nederland blijft voorlopig trackingcookies gebruiken voor reclamedoeleinden. De uitgever wacht op een officieel statement van de Autoriteit Persoonsgegevens alvorens zijn beleid te wijzigen. DPG is al om en het sentiment bij adverteerders kantelt ook.

Online advertising

Marketingtechnologie: hoe je een platform kiest en wat je ermee kunt

Datagestuurde marketing: hoe kies je? Wat zijn de capaciteiten en voordelen van verschillende soorten platforms? Een overzicht inclusief vergelijkingstabel.

Marketing automation

Intertoys: hoe bouw je een omnichannel brand-strategie in corona-tijd?

Je brand-strategie on- en offline uitrollen, verdeeld over relevante kanalen is een must. Maar hoe doe je dat tijdens de coronapandemie?

B2B Digital

Hoe Danone met een omnichannel-aanpak inspeelt op steeds veranderend klantgedrag

Hoe ziet Danone’s omnichannel-aanpak eruit als antwoord op snel veranderende consumentengedrag en -behoeften?

B2B Digital

Vier actuele e-commerceproblemen die een ‘headless’ systeem op kan lossen

E-commercebedrijven staan voor 4 grote problemen: personalisatie, markttrends, SEO, nieuwe technologieën. Een ‘headless’ systeem kan een oplossing zijn.

CMS

De toekomst van beauty? Beauty-tech!

De toekomst van de beauty-branche is beauty-tech. Leer alles over disruptie en innovatie in de schoonheidssector.

B2B Digital