Starbucks wil weg van Facebook
Starbucks is de negativiteit die het ontvangt op Facebook beu en overweegt om zich helemaal terug te trekken van de profielensite.
Starbucks is de negativiteit die het ontvangt op Facebook beu en overweegt om zich helemaal terug te trekken van de profielensite.
In Apple’s iOS 14.5 moeten apps voortaan toestemming vragen voor in-app tracking. Hoe doen ze dat? Een analyse van het woordgebruik in de promptberichten.
Hagakure is de nieuwe Search Ads-structuur van Google die optimaal inspeelt op Machine Learning. De eerste resultaten zijn veelbelovend.
De Eguide 2021 is een jaarboek van alle Nederlanders interactieve bureaus met aansprekende cases en bureau-informatie.
Met in deze editie interviews en verhalen van Strava, Apple, KNVB en nog veel meer.
Marketingbaas Margriet de Kroon verlaat recruitmentspecialist YoungCapital en gaat aan de slag als managing director creatief bureau HERC.
MassiveMusic en SoundOut hebben een sonic branding tool aangekondigd die het onderscheidend vermogen van muziek kan koppelen aan merkpersoonlijkheid. ‘Digitalisering jaagt dit aan’, weet initiatiefnemer Marijn Roozemond.
Wat is de beste SEA-strategie? Een data-driven-aanpak en testen wijzen de weg naar de beste resultaten. Vier experimenten binnen Google Ads.
Met gesloten winkels en het vermijden van fysiek contact is het belang van reviews in het aankoopproces verder gegroeid. En […]
Clarity, het internationale bureau voor geïntegreerde communicatie, neemt 3WhiteHats over, een creatief digital marketingbureau gespecialiseerd in SEO, PPC (Pay-per-click) en Analytics.
Op 1 september betrekken digitale bureaus dentsu en creative agency dentsuACHTUNG! samen het vernieuwde pand in de Houthavens aan de Moermanskkade.
De Kansspelautoriteit (Ksa) start een nieuwe ronde in optreden tegen websites die reclame maken voor illegale online kansspelen. De toezichthouder is alert op illegale aanbieders en reclamemakers die nog snel hun slag willen slaan.
Adverteren zonder cookies van derden brengt veel uitdagingen. Dit whitepaper bespreekt verschillende trends, aanpakken en oplossingen voor de toekomst van adverteren op het internet.
Via het Google Display Netwerk kun je je doelgroep bereiken zonder dat ze op zoek zijn naar je. Best practices voor adverteren via dit netwerk.
Branche-organisatie VIA maakt de namen bekend van de 21 juryleden voor de drie vakjury’s van de Programmatic Awards 2021.