Drie inzichten waarmee Body&Fit de digital experience verbeterde
Body&Fit, aanbieder van voedingssupplementen optimaliseerde de website. Belangrijkste ingrediënten: zicht op de de gebruikers maar vooral op de juiste data.
Body&Fit, aanbieder van voedingssupplementen optimaliseerde de website. Belangrijkste ingrediënten: zicht op de de gebruikers maar vooral op de juiste data.
In de achttiende eeuw kende de winkelier de klant persoonlijk, met de komst van massamedia en zelfbediening raakten we het contact met de klant echter kwijt. Maar tegenwoordig is een-op-een massabereik dankzij sociale media realiteit geworden. Zegt Grad Conn, Experience & Marketing Officer bij Sprinklr, op Emerce Digital Marketing dat morgen van start gaat.
Wat als het overgrote deel van je klantdata verdwijnt door het wegvallen van third-party cookies? Hoog tijd om te kijken naar de alternatieven.
Bouwmarkt Praxis wil zijn onlangs gelanceerde AR rekenhulp voor vloeren ook voor andere doeleinden inzetten. Op Emerce Digital Marketing. dat donderdag virtueel van start gaat, noemt Erik Jan van Zwieten van Praxis zelfs de mogelijkheid om het aantal liters verf voor muren te kunnen bereken.
Dit whitepaper bespreekt 3 gebieden die bijdragen aan jouw inbound marketingstrategie, om zo meer kwalitatieve leads te trekken.
Annabelle Klop, Maarten Nefkens en Timo ter Braak gaan aan de slag voor HERC. Ze gaan daar respectievelijk de functies bekleden van client service director, strategy director en art director.
De start-up Media Futures Market heeft een eerste investering opgehaald bij Marco Aarnink en Tim Geenen. “Marktplaatsen moeten simpeler. Bij ons koop je direct bij de exploitant”, zegt initiatiefnemer Stijn Gimbrère.
Merkle Nederland breidt de samenwerking met CXM-platform Sprinklr uit. De gezamenlijke customer experience management (CXM) expertise wordt ingezet voor onder meer digitale marketing, advertenties en service experience strategieën.
De Europese privacygroep noyb wil af van de irritante cookiewalls, maar tegelijkertijd ook voorkomen dat internetgebruikers kaal worden gegrazen door profielopbouwende adverteerders, tech- en mediabedrijven. Daartoe stelt ze een specialistische plug-in voor webbrowsers voor.
Een verjaardags-e-mail van de ANWB aan zijn leden: modern maar trouw aan de merkidentiteit. Effect: de respons vervijfvoudigde.
Dit handboek vertelt je alles omtrent de Cookieless Era. Het geeft inzicht in oplossingen, zoals werken met een Single Source of Truth en Server Side Tagging.
Waar liggen kansen op het gebied van content marketing? Dolly van den Akker, CEO MPG.Group, runt een bedrijf dat focust op strategie, creatie en content.
Wat je vermoedelijk niet wist: het gemiddelde engagementpercentage per bericht op LinkedIn is 0,35 procent. Je kunt dat verder verhogen door meer afbeeldingen te gebruiken voor kleine en grote accounts, maar voor middelgrote accounts presteren video’s beter. 49 procent van de berichten op LinkedIn zijn afbeeldingen en artikelen en 12 procent video’s. Meer tips in deze infographic.
Google probeert toezichthouders en de reclamemarkt actief te betrekken bij de ontwikkeling van een nieuw reclameproduct. Dat komt in Chrome als alternatief voor de verdwijnende 3rd party cookies.
Het management van strategisch ontwerpbureau Concept7 wordt volledig eigenaar van het bedrijf. Zij nemen het bureau over van Het Hoofdkantoor.