More stories

Premium

Evoworks uit Arnhem sluit zich aan bij Happy Horizon

Happy Horizon uit Eindhoven breidt wederom verder uit en sluit e-commerce marketing-specialist Evoworks uit Arnhem aan. De Happy Horizon groep groeit hiermee naar zo’n 400 digital marketing talenten in diverse branches en marketing disciplines.

Digital Agencies

De toekomst van online conversieoptimalisatie: Drie centrale thema’s volgens retailers zelf

Retailers spraken over CRO na het verdwijnen van third-party cookies. Drie thema’s: first-party cookies, server-side testing en CRO binnen de organisatie.

Conversie

De toekomst van Journey Orchestration

Journey Orchestration kan helpen om de klantreis van de altijd kritische consument op zijn/haar individuele wensen af te stemmen. In dit artikel lees je hoe je journey orchestration kunt inzetten, inclusief grootste uitdagingen en best practices.

Customer Experience
Premium

Team5pm opent nieuwe tak, focus op YouTube- advertising

YouTube-bureau Team5pm richt een nieuwe tak van het bedrijf op dat zich louter toelegt op reclamecampagnes op de videosite.

Video
Premium

MeMo2 en New Growth Strategies sluiten samenwerking

MeMo2 en New Growth Strategies gaan nauw met elkaar samenwerken op strategisch niveau, zo maken ze vanochtend bekend.

Marketing
Premium

Wereld Natuur Fonds lanceert voice-app

Het Wereld Natuur Fonds is bezig met een digitale transitie en werkt niet meer campagnegestuurd, maar zoekt permanent contact met belangstellenden. Daarom lanceert het onder andere een voice-app.

Voice

Online personaliseren voor B2B: makkelijker dan je denkt

B2B draait om persoonlijke relaties. Die zijn lastig op te schalen, maar digitaal mist de “personal touch”. Online personalisatie is echter niet moeilijk.

B2B Digital
Premium

SEO en content marketing activiteiten NS International ook naar Mindshare.Greenhouse

Alle SEO en content marketing activiteiten van NS International (NSI) zijn naar Mindshare.Greenhouse gegaan.

Contentmarketing

Emerce magazine #184 | Gratis download

Met in deze editie interviews en verhalen over korte ketens in e-commerce, problemen op het web, glasvezelnetwerken en nog veel meer.

Marketing

Personaliseren kun je leren

Door goed te personaliseren kan de conversieratio een sprong maken en wie wil dat nou niet? Waar begin je en hoe pak je het goed aan?

B2B Digital
Premium

Google: 3rd party cookies pas eind 2023 weg uit Chrome

Google besluit om de ondersteuning voor 3rd party cookies in Chrome twee jaar later te beëindigen. Het uitfaseren begint pas in de tweede helft van 2023. De markt moet langer gelegenheid krijgen te spreken over en werken aan alternatieve systemen.

Marketing
Premium

Emerce Conversion: meten aan emoties

Sportskledingmerk Asics, dat zich grotendeels op hardlopers richt, wil het neuro-usability onderzoek waarmee de tool Shoefinder werd getest, breder gaan inzetten. Dat zegt Rick Hoving van Asics bij Emerce Conversion.

Conversie
Premium

Emerce Conversion: voor DELA is de telefoon het belangrijkste marketingmiddel

Als het over uitvaarten gaat heeft de consument het liefst persoonlijk contact. Bij uitvaartbedrijf DELA pakt 79 procent nog gewoon de telefoon, tegenover 21 die reageert via webformulieren. Maar waarom dat nou was, dat wisten ze bij DELTA lange tijd niet.

Conversie
Premium

Consumentenbonden: Stop álle profiling voor reclamedoeleinden

Een groep van tientallen Europese consumentenbonden en experts willen dat het helemaal verboden wordt om data van en over consumenten te grazen voor reclamedoeleinden.

Privacy
Premium

Emerce Conversion: de testcultuur van Squla

Door de coronapandemie kreeg ook Squla, dat oefenprogramma’s voor kinderen maakt, te maken met een enorme toeloop. Van de ene dag op de andere stroomde het aantal leerlingen toe. “We moesten onze servercapaciteit snel aanpassen,” vertelt Caroline Henneman, Head of Marketing & Growth van Squla op Emerce Conversion.

Marketing