More stories

Premium

Nieuwe aanstellingen in top HERC

Annabelle Klop, Maarten Nefkens en Timo ter Braak gaan aan de slag voor HERC. Ze gaan daar respectievelijk de functies bekleden van client service director, strategy director en art director.

Digital Agencies
Premium

Eerste investering voor nieuwe Nederlandse reclamemarktplaats

De start-up Media Futures Market heeft een eerste investering opgehaald bij Marco Aarnink en Tim Geenen. “Marktplaatsen moeten simpeler. Bij ons koop je direct bij de exploitant”, zegt initiatiefnemer Stijn Gimbrère.

Marketing
Premium

Merkle en Sprinklr breiden samenwerking uit

Merkle Nederland breidt de samenwerking met CXM-platform Sprinklr uit. De gezamenlijke customer experience management (CXM) expertise wordt ingezet voor onder meer digitale marketing, advertenties en service experience strategieën.

Marketing
Premium

Privacygroep met plug-in die cookiewalls vervangt

De Europese privacygroep noyb wil af van de irritante cookiewalls, maar tegelijkertijd ook voorkomen dat internetgebruikers kaal worden gegrazen door profielopbouwende adverteerders, tech- en mediabedrijven. Daartoe stelt ze een specialistische plug-in voor webbrowsers voor.

Privacy

ANWB: meer respons met een nieuwe verjaardags-mailing

Een verjaardags-e-mail van de ANWB aan zijn leden: modern maar trouw aan de merkidentiteit. Effect: de respons vervijfvoudigde.

Marketing

Alles wat je wilt weten over een cookieloze tijdperk

Dit handboek vertelt je alles omtrent de Cookieless Era. Het geeft inzicht in oplossingen, zoals werken met een Single Source of Truth en Server Side Tagging.

Marketing

Dolly van den Akker (MPG.Group): ‘De rol van influencers neemt af. Experts nemen het over’

Waar liggen kansen op het gebied van content marketing? Dolly van den Akker, CEO MPG.Group, runt een bedrijf dat focust op strategie, creatie en content.

Influencer marketing
Premium

Infographic: de juiste LinkedIn marketingstrategie

Wat je vermoedelijk niet wist: het gemiddelde engagementpercentage per bericht op LinkedIn is 0,35 procent. Je kunt dat verder verhogen door meer afbeeldingen te gebruiken voor kleine en grote accounts, maar voor middelgrote accounts presteren video’s beter. 49 procent van de berichten op LinkedIn zijn afbeeldingen en artikelen en 12 procent video’s. Meer tips in deze infographic.

Online marketing
Premium

Google: Chrome krijgt geen concurrentievoordeel reclamedata

Google probeert toezichthouders en de reclamemarkt actief te betrekken bij de ontwikkeling van een nieuw reclameproduct. Dat komt in Chrome als alternatief voor de verdwijnende 3rd party cookies.

Online advertising
Premium

Management neemt Concept7 over van Het Hoofdkantoor

Het management van strategisch ontwerpbureau Concept7 wordt volledig eigenaar van het bedrijf. Zij nemen het bureau over van Het Hoofdkantoor.

Digital Agencies
Premium

Dutch Digital Day 2021 in teken van ‘spiegelwerelden’

Het jaarlijkse event van belangenorganisatie Dutch Digital Agencies vindt op 25 juni nog een keer gratis, digitaal plaats. Het thema is: ‘Meet you on the other side’; metaverses en spiegelwerelden zoals VR. Een inspirerende line-up die bezoekers de zomer doorhelpt.

Digital Agencies

Het inzetten van onbegrensde creativiteit in je contentstrategie

Het aantal contentkanalen breidt snel uit en technisch zijn er oneindig veel opties. Maar hoe vertaal je creativiteit naar contentmarketing?

B2B Digital
Premium

Protonmail geeft maildienst nieuw design

Zeven jaar na de lancering steekt de extra beveiligde e-maildienst Protonmail zich in een nieuw grafisch jasje.

Marketing
Premium

Uitgevers maken omslag naar 1st party cookies

Rond de driekwart van de Europese online uitgevers verstrekt 1st party cookies voor reclamedoeleinden. Qua volume naderen deze uitgevercookies het aantal dat cookies dat voor derden wordt doorgegeven, 3rd party.

Programmatic
Premium

The Post geselecteerd als contentmarketingbureau Eneco eMobility

Eneco eMobility heeft The Post geselecteerd als zijn contentmarketingbureau. Doorslaggevend was het distributieplan. Waar zit ons publiek en met welke content bereiken we die het beste?

Online marketing