Wat blijft en wat komt terug? 14 post-corona trends in werk en communicatie
Wat zien we – na een jaar van lockdowns en social distancing – verschuiven op het gebied van werken, communiceren en consumeren?
Wat zien we – na een jaar van lockdowns en social distancing – verschuiven op het gebied van werken, communiceren en consumeren?
Display-advertenties blijven een belangrijke component in online marketing. Interactieve technieken zorgen ervoor dat ze hun waarde behouden.
Local SEO is het verbeteren van je online zichtbaarheid op relevante, lokale zoekopdrachten. Hoe zet je het in? En wat kan het je opleveren?
5PM Group, waar YouTube Marketing Agency 5PM en videoproductiebureau Studio Catwise onderdeel van zijn, gaat verder onder de naam Team5pm.
Door het wegvallen van third party data zal online leadgeneratie veel meer via de eigen kanalen gaan verlopen. Met een slimme aanpak pas je leadgeneratie in elke stap van de customer lifetime cycle toe.
Wie zijn volgens zijn of haar vakgenoten de beste designer, techie en starter van het jaar bij Nederlandse internetbureaus? Op die vraag geven we volgende maand een antwoord bij de uitreiking van de Dutch Interactive Awards. Vandaag maken we de nominaties voor de DIA Pro’s bekend.
Reclamebedrijf Criteo brengt een nieuwe product uit waarmee online uitgevers relevante reclame kunnen voor webwinkels zonder gebruik te maken van cookies of persoonsgegevens.
Techbedrijf CM.com stelt Brian Manusama aan als Chief Strategy Officer. Met zijn expertise op het gebied van customerexperience moet hij helpen de buitenlandse groei versnellen.
Om een beter beeld te krijgen waar de beste leads precies vandaan komen, kan het goed zijn je CRM of backend te koppelen met Google Analytics.
De bestedingen aan Out of Home (OOH) zijn in het eerste kwartaal van 2021 wederom gedaald. Dat blijkt uit cijfers van organisatie Outreach. Bij een budget van 22,6 miljoen euro bedroeg de afname 40 procent ten opzichte van hetzelfde kwartaal in 2020. Dat was voor het grootste deel nog een kwartaal zonder coronamaatregelen.
Het Nederlandse omnichannel communicatie platform MessageBird neemt het Amerikaanse SparkPost over. De deal waardeert SparkPost op 600 miljoen dollar en de transactie zal naar verwachting in het tweede kwartaal worden afgerond.
Personalisatie stuwt economische groei. Met die woorden opende topman Shantanu Narayen van Adobe vanochtend de jaarlijkse Adobe Summit. Adobe heeft zijn Amerikaanse en Europese Summits, die in voorgaande jaren op locatie werden gehouden, virtueel samengevoegd. Wel krijgen Europese en Amerikaanse klanten verschillende content voorgeschoteld.
Veel bedrijven stappen alsnog af van de papieren reclamefolder. Hoe maak je de overstap van print naar online? En hoe behoud je je oude folder-publiek?
Vandaag verschijnt de zestiende editie van Emerce100, een speciale jaarlijkse uitgave van Emerce. Hier geven we weer hoe beslissers uit de online industrie de prestaties beoordelen van dienstenleveranciers, verdeeld over tientallen categorieën.
De Dutch Search Awards 2021 vinden dit jaar plaats op 9 december en biedt onderdak aan vijf nieuwe categorieën.