Grand Italia en Havas Media zetten samenwerking voort
Havas Media behoudt GB Foods als klant, hier vooral bekend van Grand Italia. Havas is al tien jaar verbonden aan GB Foods, een top 5 voedseladverteerder in ons land.
Havas Media behoudt GB Foods als klant, hier vooral bekend van Grand Italia. Havas is al tien jaar verbonden aan GB Foods, een top 5 voedseladverteerder in ons land.
Clear Channel claimt de allereerste Clubhouse campagne in het Nederlandse straatbeeld. In Utrecht draait op de digitale schermen van Clear Channel een campagne voor een evenement op de sociale app Clubhouse.
Drie jaar na invoering van de AVG blijken veel websites zich nog altijd niet aan de privacyregels te houden. Dat concludeert de Consumentenbond na een uitgebreide steekproef. Meer dan de helft van de bezochte sites plaatst volgcookies zonder daar toestemming voor te vragen of dwingt die toestemming af.
De Customer Lifetime Value -formule is een mooi meetinstrument, maar staar je er niet blind op. Een sterke waardepropositie blijft uitgangspunt nummer 1.
Het sociale-mediagebruik van mensen wordt vaak vergeleken met een verslaving, met als ‘craving’ het willen krijgen van zo veel mogelijk positieve feedback – likes – uit je omgeving. Empirisch bewijs voor sociale-mediagebruik als op beloning gebaseerd gedrag is echter schaars, maar UvA-psychologen Björn Lindström en David Amodio trekken nu toch conclusies.
Tips & tricks voor growth hacking: groeibedrijven zien het belang van experimenteren, snel testen en feedback uit data.
Tools als Microsoft Clarity of Hotjar zijn gratis of bijna gratis. En ze geven een beter beeld van hoe bezoekers zich over je site bewegen. Zo zet je ze in.
Door de vooruitgang in machine learning levert marketing analytics elk jaar meer impact op de nettowinst. Zeven ontwikkelingen om rekening mee te houden.
Nu we minder op kantoor zijn – of wellicht helemaal niet – kun je Emerce magazine kosteloos als digitale variant […]
De Google Analytics User Conference geeft op aanstaande donderdag 4 maart veel beschouwingen en experttips over data-analytics, maar staat ook bol van praktische tips.
Paid search is peperduur! CPC’s van honderden euro’s zijn geen uitzondering. Een overzicht van de duurste categoriën en woordcombinaties in Nederland. Plus: tips om de kosten omlaag te krijgen.
Wat mag een lead maximaal kosten? Hoe je met een gedegen business case en continu experimenteren je online resultaten maximaliseert.
Alle grote namen van de Britse online en offline reclame-industrie willen per 2030 klimaatneutraal werken. Ze formuleren meetbare doelen en beloven daar actief naar te handelen.
Digitaal bureau Proud Nerds heeft het eerste User Experience Lab van Nijmegen geopend in de Splendorfabriek. In het UX Lab wordt de gebruikerservaring van digitale oplossingen onderzocht. Bedrijven en organisaties komen zo te weten hoe gebruikers hun website, webshop of app ervaren en krijgen advies om prestaties te verbeteren.
Havas Amsterdam heeft twee seniors, Ido Sharon en Jules Hooijer, aangetrokken. Hooijer is de nieuwe Strategy Lead van het bedrijf.