Social selling: wat is het en hoe zorgt het voor meer leads?
Klanten oriënteren zich vooral online. Een goede reden om te starten met social selling en meer nieuwe business binnen te halen
Klanten oriënteren zich vooral online. Een goede reden om te starten met social selling en meer nieuwe business binnen te halen
Door de massale switch naar online aankopen worden online influencers nog belangrijker voor merken. De influencer marketing trends voor 2021.
Coolblue is van 390 onderzochte bedrijven de beste in digitaal klantcontact, zo blijkt uit onderzoek. Nederland scoort sowieso goed, want er staat nog drie bedrijven in de top vijf.
De digitale reclame- en mediamarkt in België krijgt er een nieuwe onafhankelijke dataleverancier bij. Het door MeMo2 ontwikkelde crossmediale bereiksplatform […]
Happy Data Privacy Day! Een vooruitblik op de belangrijkste onderwerpen rondom privacy en de bescherming van persoonsgegevens die in 2021 zullen spelen.
Mediaconsultant MightyHive, onderdeel van S4Capital, opent vandaag zijn deuren in Nederland. Het zusterbedrijf van MediaMonks staat onder leiding van Richard Smoorenburg, eerder Chief Digital Officer bij IPG Mediabrands.
Wat is de beste plek om een Call To Action te positioneren? Veel A/B testen levert een aantal duidelijke indicaties op. De vier beste posities in beeld.
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame zijn in 2020 met 35 procent gedaald. De omzet bleef op 137,2 miljoen euro steken. In 2019 werd nog 211,2 miljoen omgezet.
Marketing attribution heeft betrekking op de specifieke acties die een klant uitvoert om zich te informeren over een product en op het overgaan tot actie (conversies). Een overzicht van de nieuwste ontwikkelingen.
Het wetsvoorstel voor de nieuwe Telecommunicatiewet is vandaag aangenomen door de Tweede Kamer. Dit betekent dat telemarketing straks alleen nog is toegestaan wanneer consumenten daarvoor vooraf toestemming hebben gegeven. Wel is telemarketing toegestaan als er al sprake is van een klantrelatie.
Een terugblik op op het afgelopen jaar en een blik vooruit op de social advertising trends van 2021.
Spotify gaat zijn podcastadvertenties optimaliseren. Daarbij krijgen adverteerders ook inzicht in de impact van hun advertenties.
De Tweede Kamer stemt vandaag over de invoering van opt-in telemarketing. Personen mogen voortaan alleen gebeld worden voor commerciële, charitatieve en ideële doeleinden als ze daar expliciet toestemming voor hebben gegeven of als er al een klantrelatie is.
Door de cookiewet, GDPR, publieke opinie ten opzichte van privacy, Apple’s Intelligent Tracking Prevention (ITP) en andere browser updates neemt de effectiviteit van tracking cookies steeds verder af. Hoe speel je hier handig op in? Bekijk de webinar.
Google heeft zojuist zijn visie gegeven op het reclamesysteem dat de 3rd party cookie kan vervangen. Het werkt met algoritmes in de browser en generieke doelgroepanalyses en targeting, via API’s, in Googles cloud.