Blinker en MailPlus gaan op in Spotler
De zusterbedrijven Blinker en MailPlus voegen de organisaties en bedrijfsdoelen bij elkaar en gaan verder onder de nieuwe naam Spotler. Vanaf volgend jaar gaan ze aan de slag op de internationale markt.
De zusterbedrijven Blinker en MailPlus voegen de organisaties en bedrijfsdoelen bij elkaar en gaan verder onder de nieuwe naam Spotler. Vanaf volgend jaar gaan ze aan de slag op de internationale markt.
Ondanks de concurrentie van internet noteerde de Nederlandse directe verkoopbranche afgelopen jaar voor het derde jaar op rij een forse groei, zowel in omzet als het aantal business partners. Dit blijkt uit cijfers van de Vereniging Directe Verkoop Nederland.
De inschrijving voor de tweede editie van de Dutch Search Awards is deze week geopend. Marketingbureaus, merken en professionals kunnen tot en met 30 september hun beste case(s) op het gebied van search marketing insturen. Wellicht treden ze in de voetsporen van de vorige winnaars Wehkamp, Blue Mango en iProspect.
Prijsvergelijker Beslist.nl verwacht dat zijn bezoekersaantallen en omzet omhoog spuiten zodra Google Shopping, gedwongen door de Europese overheid, verplicht zijn dominante marktpositie opgeeft.
Facebook heeft inmiddels 2 miljard gebruikers, vier jaar nadat het eerste miljard was bereikt. Het staat daarmee op ruime afstand op YouTube, dat 1,5 miljard actieve gebruikers telt.
KNVB, Manutan, Bilderberg en Vacanceselect zijn genomineerd voor de DDMA Customer Data Award 2017. Deze onderscheiding beloont dit jaar voor de twaalfde keer de succesvolle inzet van klantdata in de customer journey.
Google DBM is de laatste grote DSP-partner die Ligatus aan zijn programmatic nativenetwerk toevoegt. Adverteerders kunnen native advertising op een programmatic wijze via Google Doubleclick Manager gaan verkopen.
Acht op de tien Nederlanders van 12 jaar of ouder maken gebruik van sociale netwerken als WhatsApp, Facebook of Twitter. […]
Mobile zal in de VS dit jaar goed zijn voor 40 procent van de online geboekte reizen, oftewel 76 miljard dollar. Dit is een toename van 16,7 procent vergeleken met vorig jaar, heeft eMarketer becijferd.
Om zijn copycats voor te zijn introduceert Snapchat een nieuwe functie Snap Map. Op een kaart staat aangegeven waar vrienden zich bevinden en van hen zijn dan ook meteen verhalen af te spelen.
Robert van Geffen, Global Head of B2B Customer Obsession & Digital Marketing bij Philips, is benoemd tot voorzitter van DDMA, de brancheorganisatie voor data en marketing. Van Geffen treedt per direct aan.
Retailers hebben te maken met klanten die aan het stuur willen zitten, oftewel Me2B. De klant bepaalt wat hij koopt, wanneer hij dat doet en via welk kanaal. Hoe kun je als omni-channel speler je doelgroep de controle geven en hen tegelijkertijd zo goed mogelijk van dienst zijn?
Het Amsterdamse reclame- en activatiebureau Conspiracy Concepts, dat tien jaar terug nog de conceptontwikkeling en creatie van de cross-mediale campagnes van MySpace in de Benelux verzorgde, is failliet.
Adobe heeft over het tweede kwartaal van het gebroken boekjaar een recordomzet geboekt van 1,77 miljard dollar, 26 procent meer dan een jaar terug en ver boven de verwachting van analisten.
Instagram Stories, het onderdeel dat de Facebook dochter heeft afgekeken van Snapchat, heeft 250 miljoen dagelijks actieve gebruikers. Dat meldde verkoopdirecteur Carolyn Everson aan CNBC.